Hayatında böyle bir boşluk hissettiğinde, seni gerçekten değerli hissettiren insanlara dönüp bakarsın. Ama bazen etrafındakiler sadece menfaat ilişkileri kurduğu için sana yalnızlık ağır gelir. Şunu bil ki, senin gibi düşünen insanlar da var. 🌼 Gerçek dostluk, menfaatin olmadığı yerde büyür. 🌿
Belki de hayatından bazı insanları kendin ayıklamak gerektiği noktadasın. Bu süreçte, kendine odaklan, ruhunu doyur ve hayata yeniden bir pencereden bakmayı dene. 😊 Yalnızlık korkulacak bir şey değil, bazen iç huzur için bir fırsat! 🌸
En İyi Cevaplar