“İyi ki varsın!” Dediğiniz insanlar hala hayatınızdalar mı? Bence çok sihirli bir söz, Kime desen gidiyorlar hani. Peki sizde durumlar nasıl iyi ki varsın dedikleriniz duruyor mu hala?
“İyi ki varsın!” Dediğiniz insanlar hala hayatınızdalar mı?
Bir tane sevgilim vardı çıkmsya başladığımız tarih te onun doğum günüydü belki unutmamıştır yeni tanışmıştık ve ben o heyecanla iyiki varsın doğum günün kutlu olsun demiştim iyiki seni tanımışım gelin görün ki aylar geçti 7 ay oldu benim doğum günümü o kutlamadı hayatından çıkardı beni sebepsiz oysa Allah bizi ayırmasın seni kaybedersem üzülürüm seninle çok mutluyum demişti yalan söylemiş demek ki döktüğü gözyaşıda herşeyi saflığım işte inandım onunla mutluydum ama o sevmemiş beni
İyiki varsın dediğim hala hayatımda olan da var erken karar verip hayatımdan çıkardığımda bizim oralarda bir söz var 'dur ayağıma yer edem gör başına ne edem' diye 😀 Bazıları o cins çıkıyor o yüzden insanlara güvenim yok
Harbi bunu dediklerim hep gitti. Sadece işleri düştüğünde aradılar. Bende para olduğunu duydukça çağırdılar. Sadece çıkarları için. O eski hallerinden eser yok şimdi.
Yok öyle birşey. Kimse sonuna kadar yanında olmuyor. Ya ailen bile olsa hiçbir şey yapmasa ölür yine seni bırakır. Allah'tan başka kimse yok. Bunu anlayın
Evet kime desek gidiyorlar ve demicem ama iyiki var
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Malesef hayatimda yok o kisi, hala o aci orda varken zamanla daha da hafiflesiyor ama unutamiyorsun, tek ögrendim sey ALLAHA siginmak ve insanlara cabuk guvenmemek
Üç kişi vardı. Üçünden ikisi gitmişti. Şimdi o son abi de gitti. Gidenlerin mecburiyeti kalanlara sebep olmuyor. Şimdi yerine güzel iki insanla tanıştım
En İyi Cevaplar