AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Ben cocuktum o zaman. Gece bir gurultu duyup sonra sallanmaya basladigimizi hatirlarim. Uzun uzun sallandik sonra durdu tam evden cikcaz tekrar basladi. Attik kendimizi disari sonra. Sabaha kadar yuzlerce defa sallandik. Elektrik gelince bir komsu disari televizyon kurdu hep beraber izledik olan biteni. Cok korkunc goruntulerdi.
Ben Gölcük 'e gittim. Apartmanların giriş katı yerin içine çökmüş. Hatırlıyorum deprem olduğu zamanı. Ankara'daydım. Annem tvden izleyip ağlıyordu..
4 yaşındaydım tek hatırladığım izmitte anneannemlerin yanına gittiğimiz ve evler yıkılmış her yerde kamp çadırları vardı
Uykumda birirleri beni sanki salincakta sallar gibi salliyiordu. Megersen depremmis sabah uyandigimda sok olmustum. Haberlerde gorunce
Ankaradaydim
Yaşadım ve sekiz tane kaybımız oldu. Mekanları cennet olsun...
amin.. başınız sağolsun
Basiniz sağolsun
@erkeksihayvan Teşekkür ederim.
@Çiğdemcecik Çok sağolun.
4 yaşındaydım babamın beni kucaklayıp dışarı fırladığını geceyi dışarda geçirdiğimizi hatırlıyorum.
Başka insanlara yardıma gitmedinizmi peki
Bizim oralarda binalar falan zarar görmedi sadece hissedildi
evet zor durumda kalındığında bakkallar bile fiyatı 3,4 katına çıkarmıştı. Türkiye burası her işin ibnesi var ülkemizdede eksik olmıyolar geberesiceler
Birebir yasamadim ama kadikoy bir sallanmisti boyle bisi yok cocuktum hic unutmadim..
çok küçüktüm hatırlamıyorum annem babam da anlatmaya yanaşmıyordu
yaşamadık ama tv den günlerce takip ettik zordu biz hiç deprem görmemiştik anlayamıyorduk ama görüntülerden çokk kötü bişe oldugunu farkediyorduk
Çorluda dedemin bahçe evindeydim. Tek katlıydı. Dedem aldı kucağına dışarı çıktı sandalyeye oturdu ve deprem geçene kadar bekledi.
Yaşadım ve aklıma geldikçe tekrar tekrar yaşıyorum. Bir daha yaşamayız umarım böyle büyük acıları. Allah o gün yakınını kaybedenlere sabır, ölenlere rahmet eylesin.
Çok kötü bir şey tabiki. Gecenin bir yarısı önce güm diye ses duyuyorsun sonra ev sallanmaya başlıyor. Çok şükür bizde kayıp olmadı. Olanların daha kötüdür ya
O günü hatırlamak istemiyorum sarsıntı ile uyandık ve herkes sokaklardaydı. Vefat eden yakınlarımız da oldu.
Ben gölcüğe çok yakın bir yerde Karamürsel de oturuyorum o yuzden yaşadım ama 3 buçuk yaşındaydım az buz bişeler hatırlıyorum
Hayır yaşamadım yaşamak da istemezdim.. Bütün vefat edenleri Allah rahmet eylesin başka diyecek birşey yok
Aydın'daydım hiç hissetmedik nasıl olduysa yalnız babam Ankara'daydı odadan çıkamamış kotukta yatıyormuş 5 kez düşmüş en sonunda sürünerek çıkmış evden
Anlatılmaz yaşanır. İnanılmaz şeyler yaşadım o gün.
istanbuldaydım baya şiddetli yaşadık ama en sarsıcı olan istanbuldan kaçarken izmitten geçtiğimizde karşılaştığım tablo çok fenaydı izmit
4 yaşındaydım 1 hafta boyunca çadırda kalmıştık çok iyi hatırlıyorum
Uyuyordum o sirada ev uzun sure sallanmış ben cocuktum farkinda değildim insanlarin sokaklarda yattığını hatırlıyorum Allah'tan yaz ayıydı felaket daha büyük olurdu kış olsa. Büyük çayırlara çadırlar kurup insanlar arabalarini oraya çekmişti.
8 yaşındaydım.. Gece çığlıkla uyandım. Ve yatağımda yatarken annem direk üzerime atlamıştı beni aldığı gibi aşağıya indirdi. Elektrikler yoktu. Ve zombi istilası gibiydi dışarısı. Kargaşa sirenler ağlamalar. Çığlıklar. Yer bursa.. Unutmadım unutamam
6 yaşımdaydım. Uyandığımda kucakta aşağıya indiriliyordum. Sonrasında günlerce çadırda kaldığımı hatırlıyorum sadece.
Ben yaşadım ama İstanbul'da değildim allahtan tekirdağ taraflarındaydım çok fena salladı 2 gün eve girmedim çay bahçesinde yatmıştım
burda 5.5 şiddetindeydi iş makinesi geciyo sandım masanın kulakları şak şak vuruyodu korkmuştuk ilk defa bu şiddette hissetim
ben o günü bugun gibi hatırlıyorum.. astral cıkıs yasamıs ewde gezıodum... yol sanki dalgalanıyor ve korkunc bir ugultu...
Ben yaşadım bizzat kocaelinde. Ama çok küçüktüm hatırlamıyorum :/
Evet yaşadım. Hayatımın en uzun 45 saniyesiydi.
Berbattı, umarım tekrarı olmaz.
7 yasindaydim, tuvaletteydim o sirada. Annem kapiyi acip beni kucagina alip disari goturdu. Sokakta kari koca olan bir cift cirilciplak inmisti asagiya, ve parkta 1 hafta kalmistik. sadece bu 3 goruntu gozumun onunde
yaşadılar da anlatmıyor sakaryalı öküzler. unutmak istediklerinden değil. hiç deprem olmamış onlara hiçbir şey olmamış gibi davranıyorlar nedense. kafayı da çizmişler zaten.
ben yaşadım da altıma işedim sandım annem kaldırınca.. o yaşlarda cok güzzel işerdim.. yaşım tabi 7 falan
Mekanlqri cennet olsun :/ 99 yilinda
9 yasimdaydim we sabaha kdrda disarda oturduk
Biz o zamanlar İstanbul'da yaşıyorduk. Lakin ben 3,5 yaşında falandım. Hatırlamıyorum pek.
ben o depreme katilamadim ama van depreminde bulundum
Pendik e dayimlara ziyarete gitmistim, deprem gecesi samsuna donus için yola çıkmıştım, yolda öğrenmiştim deprem olduğunu, o gece yola cikmasam depremi yaşayacaktım, sansliydim
Duzcede yaşadım o günleri düşününce tüylerim diken diken oluyor yan bina çökmüştü
4 yaşındaydım hayal meyal hatırlıyorum.
Hatırladığın kadarını anlatır mısın
Ankaradaydım o zaman gecekondumuz vardı. Döşek gibi sallanmıştı. Ailem ile dışarı atmıştık kendimizi herkes dışarı çıkmıştı öyle işte.
Şanslısınız
çocuktum yani şu an hayal meyal hatırlıyorum o geceden kareler
Öf ya inanki ağlayın beni yazık ya bu insanlara nasıl bir video bu ya 😢😢😢
Bizzat ben yaşadım Düzce'de dün top oynadığın arkadaşlarımın bugün cenazesini cikartim
yaşadım adapazarında merkezde oturuyorum birebir film gibi yaşadım
adapazarında 13 yaşındaydım ama anlatmak istemiyorum.
Ozaman turkiyedeydim ama hattirlamiyorum 4 yasindaydim
Gölcük'te idim ve 15 saat enkaz altında idim. Kolayına yaşananları kimse anlatmaz, anlatamaz.
Valla yaşamıştık ama bizi pek vurmamıştı. Arabada yatmıştık o gün babamla.
taaa samsundan duymuştuk ey gidim... unutulmazdı... çok insan gitti... çok canlar yandı... suçlular hep serbest kaldı... maalesef adaletimiz yok...
Evet ben yaşadım çok kötü bir gündü her yerden yardim isteyenler enkaz altinda kalanlar butun binalar yıkılmış tamamen insanin hafizasindan sikinmeyecek goruntuler vardi
Deprem insani öldurmezmis ihmalsizlik öldururmus.
Inslh tekrari olmaz yasatmaz Allah
Yalova da yasadik o anı. Ben son 10-15 sn sini hayal meyal hatirliyorum
ben ben
evde uyuyodum, annemler battaniyeyi alıp sokağa indirdi ve orada uyumaya devam ettim😴
1 yasindaymisim babam beni camin ordan cekmeseymis ölüyor muşum
Sakarya merkez yaşadığım yer ama anlatmak istemiyorum Üzgünüm 😔
Yaşadım unutamam ama anlatamam da
1 yaşındaydım kötüydü
Neredeydin?
Evin içinde işte
Bölge olarak diyorum. Annene babana sormadınmı hiç neler olmuş ne hissetmişler
Hea millet dehşetle dışarıya çıkmış İstanbul Ataşehir de toprakta uyumuş herkes o gece
Ben sakaryada an ve an yaşadım her saliesini hatırlarım
Gölcüğün 20km ilerisinde oturuyorum aynen bizzat yaşadım =/ Baya kötüydü az çok hatırlıyorum.
sevdiklerimi kaybettim
üzüldüm allah rahmet eylesin
@esin225 başınız sağolsun
Yanlis etiket oldu neyse anladiniz
sağol
ben yaşadım 8 yaşındaydım
Ablam yalovadayken yaşamış bana anlattı bugün
18 agustosta golcukteydim gonullu olarak.
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!