Gündem Depremi hissettiniz miii, 99 Marmara oluyor sandim 🥲? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Uykumuzdan uyandk ya çok kötüydü:(Dün gusül almıştım şükür allahim sana geliyordum afsgs Depremi hissettiniz miii, 99 Marmara oluyor sandim 🥲? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
tomsuzjeri Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 30% +1 yıl Dun bi uzman deprem olmayacak dedi İstanbul'da onu dinliyordum allh tan baska olayacak diyemez sallar adami demkki adam bide iciniz rahat olsun diyor kendinden emin 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Uzman gibi uzman be Yorumla tomsuzjeri +1 yıl Düzecede oldu İstanbul hissetti yani adam yine İstanbul'da olmadi diycek sanirm Yorumla Soran +1 yıl Ahahaha der mi der Yorumla
bay_ornitorenk Takip Et Bilge Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Ben yemek yiyodum ayakta, annem söyledi deprem oldu diye, yemeye devam ettim. Bipimdde diil yağni 0 5 Yorumla Sedakaram +1 yıl Yemek her şeydir dkskzks Yorumla bay_ornitorenk +1 yıl @Sedakaram çok açtım napim Yorumla Sedakaram +1 yıl Hahahaha Yorumla Soran +1 yıl Çayını alıp depremden öyle kaçan adamdan sonra ilk olabilirsin Yorumla bay_ornitorenk +1 yıl ben kaçmadım, pcye geçtim sdşflsdi Yorumla
eylulayigelsin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Gündem konusunda 335 cevap paylaştı. Gerçekten yatak beşik gibi sallandı uykumdan uyandım 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl O benim de aklıma geldi de yok kısa ve küçük ona nazaran ama büyük kendi çapında 0 0 Yorumla
1ACIMASIZBİRİ Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Evet kötü sallandı ve uzun sürdü 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ay ck korktum:( geçmiş olsun gerçekten Yorumla 1ACIMASIZBİRİ +1 yıl Geçmiş olsun evet bende korktum tam yatacakken uyandım gözümü kapamadan Yorumla
mi_lightning Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl 99'dan sonra ilk defa bu kadar korktum... 0 0 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 371 cevap paylaştı. Gusülsuz gitme de😄 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Hangi şehirdesin 1 5 Yorumla Soran +1 yıl İstanbul Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende eskişehirdeyim. Bende hissettim de o yüzden metak ettim. Yatak felan sallandı ama çok etkili değildi. Yorumla Soran +1 yıl burada biz ailece yerimizden firladik uyurken Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Etkisi kaç acaba Yorumla Soran +1 yıl 5.9 imiş Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl :) duşta yakalandım 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Seni küçük cenabet afagag Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sjsosnzosjs tam sabunlayacaktım Yorumla Soran +1 yıl Abooovvv Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sjsosjzosjs diş macunu önüme düştü Yorumla
technocrates Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Baya güçlüydü. 0 6 Yorumla technocrates +1 yıl Düzce Merkezli 5,3 büyüklüğünde Yorumla Soran +1 yıl 99 depremini yaşamadım ama korkuyorum yine de Yorumla technocrates +1 yıl Tam merkezindeydim :( Yorumla Soran +1 yıl Geçmiş olsun hepimize , bir daha olmasın inşallah Yorumla technocrates +1 yıl Önlem almak lazım, dua kimseyi kurtarmayacak :( Yorumla Soran +1 yıl Hem önlem hem dua Yorumla
Mjeandi Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Jdjdj ya allahım 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Abdestli gidiyordum allahima afagag Yorumla Mjeandi +1 yıl Sen dua et tuvalette yakalanma o daha kötü bir durum Yorumla Soran +1 yıl Benim tuvalet 10 sn ztn , heyecandan kitlenmezsem Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Dun bi uzman deprem olmayacak dedi İstanbul'da onu dinliyordum allh tan baska olayacak diyemez sallar adami demkki adam bide iciniz rahat olsun diyor kendinden emin
Uzman gibi uzman be
Düzecede oldu İstanbul hissetti yani adam yine İstanbul'da olmadi diycek sanirm
Ahahaha der mi der
Ben yemek yiyodum ayakta, annem söyledi deprem oldu diye, yemeye devam ettim. Bipimdde diil yağni
Yemek her şeydir dkskzks
@Sedakaram çok açtım napim
Hahahaha
Çayını alıp depremden öyle kaçan adamdan sonra ilk olabilirsin
ben kaçmadım, pcye geçtim sdşflsdi
Gerçekten yatak beşik gibi sallandı uykumdan uyandım
O benim de aklıma geldi de yok kısa ve küçük ona nazaran ama büyük kendi çapında
Canlı yayındaydım kamerayı felan iyi salladı lambayı felan
Evet kötü sallandı ve uzun sürdü
Ay ck korktum:( geçmiş olsun gerçekten
Geçmiş olsun evet bende korktum tam yatacakken uyandım gözümü kapamadan
Neyseki cenabet değilsin 😂😂
Ona yakındı cidden 😟
99'dan sonra ilk defa bu kadar korktum...
iki defa oldu Allah 99dskşndn korusun
Dolap devriliyordu lan
Azraille bakıştık bir an
Geçmiş olsun...
Gusülsuz gitme de😄
Evet hissettim
Hangi şehirdesin
İstanbul
Bende eskişehirdeyim. Bende hissettim de o yüzden metak ettim. Yatak felan sallandı ama çok etkili değildi.
burada biz ailece yerimizden firladik uyurken
Etkisi kaç acaba
5.9 imiş
:) duşta yakalandım
Seni küçük cenabet afagag
Sjsosnzosjs tam sabunlayacaktım
Abooovvv
Sjsosjzosjs diş macunu önüme düştü
Baya güçlüydü.
Düzce Merkezli 5,3 büyüklüğünde
99 depremini yaşamadım ama korkuyorum yine de
Tam merkezindeydim :(
Geçmiş olsun hepimize , bir daha olmasın inşallah
Önlem almak lazım, dua kimseyi kurtarmayacak :(
Hem önlem hem dua
Niye aldın
fena vurdu.5.3.
Jdjdj ya allahım
Abdestli gidiyordum allahima afagag
Sen dua et tuvalette yakalanma o daha kötü bir durum
Benim tuvalet 10 sn ztn , heyecandan kitlenmezsem