- Gündem konusunda 495 cevap paylaştı.
1 yılAllah korusun bununla şiddetini bir nebze atmış olsun diye dua ediyorum. Ve bu konuda hatırlatmakta fayda bulduğum bir şey var. Seçim oy bahanesine iyi ki deprem olmuş diyen birçok İstanbul'da yaşayan kişi vardı. Umarım şimdi bu tarz şeylerin ne saçma düşünceler olduğunu anlayabilmişlerdir.
65 Yorumla
Soran1 yılGerçekten o zihniyette olan insanların vicdanından şüphe eder
- 1 yıl
Bizzat duymuşlugum var ve haklı bulanı da yakınlarımda gördüm.
Soran1 yılPeki neden böyle bir düşünce içerisinde oluyorlar
- 1 yıl
O deprem zamanı deprem bölgesinden ak partiye oy çıktı diye böyle söylendi ve depremi hak ettiler gibi gibi şeyler duydum. Ve bu korkunç bir düşünce. Ak partiyi desteklemem ama ben de sallanmistim ve bunu hisseden birinin edeceği bir laf değil o. Siyasetten bağımsız her yerde olabilecek bir şey bu. Sırf deprem değil tüm afetler
Soran1 yılTabii ki haklı doğru söylüyorsunuz yani böyle söylemlerin doğru olmadığını ben de söylemek isterim ama aslında oradaki insanların kızma sebeplerinden bir tanesi ben de buna kızmıştım hani yeteri kadar yardım olmadığı için insanlar o kadar şikayetçi olduğu için bir de üstüne bu kadar oy verilmesinden dolayı belki de tepki gösterirler Ama doğru değil tabii ki
En İyi Cevaplar
1 yılBen de hissetmedim. Şimdi annem dedi İstanbul da deprem olmuş. Bir televizyondan bak diye. Sonra bu soruyu gördüm. Depremi hisseden herkese geçmiş olsun. İstanbul da hep bir büyük deprem beklenir ve beklenen de maalesef ki olur. En son 99 da ki o büyük marmara depremi gibi. Yalnız işte orada beklenirken , gitti o 11 ili vurdu. Gerçi deprem uzmanları o bölge için de uyarılarda bulunmuş ama nafile olmuş. Ülkemiz tam bir tam deprem bölgesi. Tam bir deprem ülkesi. Tam bir deprem kuşağında yer alıyor maalesef. Hazırlıklı olmakta sayısız fayda var. Özellikle deprem uzmanlarının uyarılarını dikkate almakta fayda var. İnşallah önemli bir şey yoktur.6.2 ciddi uyarı niteliğinde bir deprem olmuş . Yani bu deprem artçı ve hafif şidette bir deprem değil. Gerçi arttçılar ve tsunamiler çok şiddetli yer sarsıtılarından yani depremlerden sonra oluşur. Bu deprem orta şiddette bir depremin bir tık ötesi sayılır. Yani şiddetli bir deprem olmuş diyebilirim. Tekrardan hissedenler ve ülkemize geçmiş olsun. İnşallah can kaybı olmamıştır. Şimdi TV den haberlere bir bakacağım.
12 Yorumla
Soran1 yılİnşallah olmamıştır şu anda büyük bir şey görünmüyor ama inşallah kimsenin başına bir şey gelmemiştir
- 1 yıl
İnşallah inşallah.
1 yılBen bu sitede geziniyodum sorulara cevap falan yazıodum. Bi sandalyem sallandı masa da sallandı. Ben de deprem oluyo heralde deim umrumda olmadı. Sonra deprem şiddetlendi. Direk anneme baktım. Annem çamaşır katlıyodu. Mutfağa buzdolabının önüne gittik. Annem babamı aradı. Depremi babam da hissetmişti. Sonra oturduk evde bekledik. Sonra bir sarsıntı daha oldu. Sonra annemle dışarı çıktık.1-2 saat dışarda bekledik. Sonra eve geldik. Oturduk dinlendik. Ama deprem çok şiddetliydi. Biz birde binanın 8. katında yaşıyorduk. O yüzden ekstra daha çok sallandık.
14 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
- 1 yıl
Teşekkürler :)
Soran1 yılRica ederim ne demek geçmiş olsun
- 1 ay
katılıyorum
beylikdüzünde oturuyorum evim 23. katta bilgisayarımın başında oturuyordum köpeğimle yalnız yaşıyorum telefonla konuşurken bir anda sarsılmaya başladı ve 1 dakikadan fazla sürdü o an tedirginlikle ne yapacağımı bilemedim ve telefonu direkt arkadaşımın yüzüne kapattım köpeğimin havlamasını duyunca aklıma direkt o geldi arkamı dönüp köpeğime baktığım an aynalı takı dolabım köpeğimin yanına düştü sarsıntıdan evdeki bir çok eşya yere düşüp kırıldı biblolar vs köpeğim iyi ama sürekli korkuyor ve kucağımdan inmek istemiyor bende bi o kadar endişeliyim herkes arabalarını sitenin otoparkından çıkarttı ve parklarda falan çadırlar kurdu dışarı çıkmalımıyım bilmiyorum samimi olduğum pek insan yok dışarda ne yapmam gerektiğinide bilmiyorum yalnız başıma 🥺
32 Yorumla
Soran1 yılAllah yardımcımız olsun yinede bulunduğunuz yerdeki insanlar ile iletişim içinde olmak da faydalı olur sizin için bununla geçmiş olsun Rabbim beterinden saklasın 😓😔😞😟
- 1 yıl
Çok çok çok geçmiş olsun bende Beylikdüzündeyim. Evet çok sıkıntılı burası. Eğer uykusuz bir gece geçti senin nasıldı?
Yapay Zeka Cevapladı
Verdiğin bilgilerle hissetmemen çok normal 😌, çünkü depremler her zaman hissedilmeyebilir, özellikle de uzak bölgelerde veya düşük şiddetteki depremlerde. Ama Marmara'daki sismik hareketlilik büyük bir dikkatle takip ediliyor. Bu tarz depremler sonrası herkesin endişesi normal, önemli olan önemli bir sarsıntı olursa hemen güvenli yerlere geçmek ve yetkililerin uyarılarını takip etmek. Sen çevrende hissetmiş olanlar varsa, onların deneyimlerini de dinlemek ilginç olurdu! 🧳🌍
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Gündem konusunda 926 cevap paylaştı.
u 1 yılEvet çok siddetliydi burası ana baba günü su anda
21 Yorumla
Soran1 yılBununla geçmiş olsun
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u 1 yılherkese geçmiş olsun hissetmedim
10 Yorumla Canakkaledeyim hissettim ve uzun sürdü Rabbim herkesi korusun. Ama her ne kadar olmasını istemesek de bu gerçekten kacamayiz buyuk İstanbul depremi bir gün olacak.. Tek temennim umarım onun zamanı şu an değildir ve bir an önce önlem alınmaya baslanir
12 Yorumla
Soran1 yılGerçekten öyle ama işte önlemler yine yok en küçük bir şey de telefon hatları bile gidiyor
1 yılBende İstanbul'da yaşıyorum Kağıthanedeyim 3 yaşında binamız hemen hemen ama çok fazla hissettim korktum eski binalarda oturan kişiler daha çok etkilenmiştir eminim rabbim birdaha göstermesin geçmiş olsun hepimize
11 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
1 yılÇok kötüydü 🥲😔ilk defa bu kadar şiddetlisini duydum, yaşadım yani evden nasıl çıktım ne yaptım geri tekrar nasıl girdim çıktım bilmiyorum saatlerce dışarı da kaldık donduk mecburen geceyi evde geçirdik çok şükür sorunsuz uyandık ama sonrası ne olur bilmiyorum rabbim hepimizi korusun tekrarını yaşatmasın
10 YorumlaFatih’te oturuyorum. Yatakta uzanıyordum bir an da yatağım sallandı ayağa kalkınca baya titredim. Evde tek ben ve kedim olduğu için. Direkt depremin şiddetini anlamaya çalıştım. Üstüm de hiç uygun değildi giyiniyordum bir de duvara dokunuyodum ne işe yarıyacaksa sanki aksjahhsah Kedimi alıp çıktığımda Allah’tan çoktan bitmişti. Ama soğukkanlı davrandım. sadece ellerim ve kalp hızım delirtti beni. Korkuyorum, en ufak titremeye de ayağa ışınlanıyorum kontrol ediyorum. Allah göstermesin.
11 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun Rabbim bir daha göstermesin
1 yılBen uykumda sallandim kalkmaya erindim hiç kaçmadım bir güzel sallandim beşik gibi gözüm kapali yattım sonra kalktık😂 çok şükür güvenli sağlıklı binadayiz deprem bile değil
14 Yorumla
Soran1 yılBununla birlikte geçmiş olsun
- 1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Soran1 yılRica ederim ne demek
- 1 yıl
😊🤍
1 yılÇok sarsildik İstanbul a yakınım en üst kattayim bebeğim var 7 aylık çok korktum açıkçası dolap kapakları açılıp kapandı zangir zangir sesler duydum çanta hazırladım bebeğin eşyası yecegini iki PC gpn tehlikeliymis daha büyüğü bekleniyormus Allah herkese yardım etsin geçmiş olsun hissedenlerede
11 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
1 yılHemde nasıl hissettik hâlâ etkisindeyim (ben sağlam durmaya çalışırken 25 senelik dostum arayıp sana bir şey olmasın bana olsun dedi ve beni ağlattı sağolsun) 😅
13 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏻
Soran1 yılRica ediyorum
1 yılBı yabanci adam vardi ismini hatırlamıyorum yunanistanda depremler olurken sönmüş lavin yeniden uyanacagini ve maramara denizinde de deprem olacağını söylemişti hatta bu yüzden fay hatti bulunmayan Ankara 'nın iç merkezlerine göç edin diye uyarı yapmıştı.
11 Yorumla
Soran1 yılBunu bizim uzmanlar da çok diyor
1 yılDepremi hissetmedim Manisa 'da yaşıyorum. Milletimize geçmiş olsun umarım ucuz atlatırız fakat tedbirleri aksatmamak lazım. İstanbul da olanlar evlerinize girmeyin
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum sana zaten bir şey olduğunda aklımıza gelen oluyor
1 yılDeprem. İlk sinilivri açıklarında Marmara denizinde oldu 6.2 ardından 3.9. Derken 4 dakika sonra. B. crkemece yakınlarında Marmara denizinde 4 kere üst üste r civarında deprem oldu
22 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
- 1 yıl
Eyvallah
1 yılYaşayan ve hisseden herkese geçmiş olsun. Allah daha beterinden korusun bunu Kahramanmaraş depremini yaşamış biri olarak söylüyorum..
11 Yorumla
Soran1 yılDaha az önce de olmuş İstanbul'da 3.7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
1 yılÇok net hissettim hem de uygulamadan deprem listesine bakarken telefon elimde alarm verdi sallanırken dıttttt çok sallanabilirsiniz diye😆
11 Yorumla
Soran1 yılCanlı yaşamışsın
Gündem konusunda 819 cevap paylaştı. İzmit'teyim ve birincisi çok şiddetli olmak üzere artçı sarsıntı da orta şiddette hissettirdi herkese geçmiş olsun
13 Yorumla
Soran1 yılGeçmiş olsun
Soran1 yılRica ediyorum
İstanbul fena sallandı herkes disarda Rabbım yardımcımız olsun daha büyüğünü yaşatmasın
33 Yorumla
Soran1 yılAmin Çok geçmiş olsun
Soran1 yılSenden de
Çok kötü sallandık😞😞 Rabbim beterini kimseye yaşatmasın🙏
21 Yorumla
Soran1 yılAmin
- Gündem konusunda 370 cevap paylaştı.
1 yılEvet evde yalnızdım çok kötü oldum kendimi dışarı attım
12 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
- 1 yıl
Sağ olun, hepimize
1 yılFena sallandık.
Hepimize büyük geçmiş olsun.
Olduğun da tamam dedim. Buraya kadar solun sonu..
Büyük marmara depremi diye düşündüm. Bir dahakine şanslı olur muyuz? Rabim hepimizi korusun.
10 YorumlaYurt dışında yaşıyorum annem ve ablam oraya tatil için geçmiş olsun herkese
11 Yorumla
Soran1 yılBen de Ankara 'da yaşıyorum ben de hissetmedim gerçekten geçmiş olsun
1 yılGeçmiş olsun marmara depreminin habercisi değildir inşallah
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah
1 yılAnkaradayım yaşayanlara geçmiş olsun tedbirli olmak lazım her şeye
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle çok geçmiş olsun Ben de Ankara 'da yaşıyorum
1 yılGeçmiş olsun, baya salladı, çok şükür bir şey olmadı
11 Yorumla
Soran1 yılAmin
1 yılAllah korudu gerçekten birdaha deprem yüzü göstermesin Allahima gercekten çok kötü bir depremdi
11 Yorumla
Soran1 yılAmin çok geçmiş olsun
1 yılGeçmiş olsun herkese. Evet hissetim, korkudan ağlayamadım bile. Rabbim beterinden korusun
12 Yorumla
Soran1 yılAmin çok geçmiş olsun
- 1 yıl
Allah razı olsun
1 yılBen uzağım ama ailemdeki herkes oraya yakın aklım orada valla 🥺🥺
11 Yorumla
Soran1 yılUmarım kötü bir şey olmamıştır
Gizli Üye(25-29)1 yılDeprem İstanbul ve kocaeli, sakarya'da oldu. Sen Ankara 'da yaşıyorsun nasıl depremi hissettin? Yalancı 😀😀😀ajjaaj
11 Yorumla
Soran1 yılBen hissettim demedim ki
Böyle depremlerle belki büyük İstanbul depremi geçiştirilir
Bilgilere göre ölen ya da yıkılan bina yok gerçi yıkılıp kötü şehirleşme yok olsada iyi olur (benim kişisel düşüncem)10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl
15. Katta oturuyorum bayağı bayağı hissettim 😢28 Yorumla- 1 yıl
Oa ne
Cevap sahibi1 yılMaalesef..
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim
Soran1 yılRica ederim ne demek üzülmeyin bundan geçmiş olsun
Cevap sahibi1 yılEvet ama insan panik yapıyor o anda. Hem evde tektim hemde hamileyim o yüzden de fazlaca korktum
Soran1 yılAnladım Rabb'im hayırlı doğumlar yapmayı nasip etsin Çok geçmiş olsun sakin olun bol bol su için
Cevap sahibi1 yılAmin teşekkür ederim 🙏
Gizli Üye(18-24)1 yılTrakyadayım herkes dışarda hiç bir uzman açıklama yapmıyor içeri girin girmeyin diye
23 Yorumla
Soran1 yılBugün çoğu insan giremez
Cevap sahibi1 yılGirenler var şu an kimse kalmadı neredeyse
Soran1 yılAnladım
1 yılBaya hissettim hemde. İstanbul'da Kadıköy'de yerde uzanmış oturuyordum yer ile beraber sallandım resmen 😔
10 YorumlaGündem konusunda 499 cevap paylaştı. Kimisi bu sarsıntılar büyük depremin habercisi diyor, kimisi de büyük deprem buydu içiniz rahat olsun diyor. İnşaallah ikinci gruptakiler haklıdır.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSıkıntılı bir deprem di güçlü geldi ama ilerlemedi şükür
11 Yorumla
Soran1 yılÇok şükür
Çok geçmiş olsun herkese… Bende İzmit’teki arkadaşlarımı aradım merak ettim iyiler ama baya şiddetli hissedilmiş…
10 YorumlaHissettim, ev yıkılacak zannettim. Kendimi nasıl dışarıya attım bilmiyorum, herkes sokakta zaten hâlâ.
11 Yorumla- 1 yıl
Hangi semt
1 yılGeçmiş olsun arkadaşlar 🙏🏻Allah’ım beterinden korusun
10 YorumlaHissetmedim. Depremi yaşayan bütün herkes'e geçmiş olsun.
10 Yorumla- Gündem konusunda 502 cevap paylaştı.
1 yılBen İzmir'de yaşıyorum hissetmedim İstanbul'da yaşayan herkese çok büyük geçmiş olsun
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim. Hal kabus gibi artcilardan uyuyamadik
1 yılBatman'da yaşıyorum hissetmedim herkese geçmiş olsun inşallah bu son olur..
10 YorumlaGündem konusunda 313 cevap paylaştı. Çorum'dan selam. Umarım daha beteri olmaz. Sağlıcakla kalın.
10 Yorumlaİstanbul'da hissetmemek ne mümkün, Allah korusun inşallah tekrarlanmaz 🙏🏻
10 Yorumla
1 yılYaşamadım ama çevremdeki insanlar yaşamış duydum Rabbim bir daha yaşatmasın göstermesin
10 Yorumlavalla uyuyodum sallanınca uyandım aniden. ondan sonra bi kaç kere daha ufak ufak sallandı insallah devamı gelmez.
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah çok geçmiş olsun
1 yılBanyoda duş alıyordum tam da en korktuğum şekilde yakalandım donu atlet sokağa çıktım resmen 🤣🤣
12 Yorumla- 1 yıl
Hadi ya 😃
Soran1 yılGeçmiş olsun ne desem 😃
1 yılİstanbul fena yaa herkesi ölüm korkusu sardı millet telaştan kaçacak yer arıyor
20 Yorumla
1 yılTekirdağ da İstanbul'a yakın ilçedeyim baya sallandık umarım tekrarlanmsz
17 Yorumla- 1 yıl
Çerkezköy mu
- 1 yıl
@mechlbestekar kapaklı
- 1 yıl
Yok artık ben de kapakli
- 1 yıl
@mechlbestekar cidden mi neresi
- 1 yıl
Bahçelievler mahallesi benim. Kacinci kattasiniz
- 1 yıl
Pilita fırına yakin kisim benim
- 1 yıl
@mechlbestekar yıldızkenttrtm ben sitekerde değil ama vatan fırının aşağısı
1 yılİstanbul Başakşehir feci sallandı ev yıkılacak sandım büyük geçmiş olsun..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHissetmedim Samsundayım İstanbul'da da büyük bir deprem olmasa bari yoksa bu ülkenin beli daha doğrulmaz ekonomi biter
10 Yorumla
1 yılTabikide boluya kadar gitmiş İzmir de bile duyulmuş bu nasıl bir fay hatti
12 Yorumla
Soran1 yılRabbim beterinden korusun
- 1 yıl
Rabbin seni korumayavak
3 ayKeşke ölseydik ya yani bu Yalnızlık çekmektense bu hayat yaşaması artık her gün ağarmara ortada o kimse yok ne olacak
00 YorumlaAilem hissetti, evin zangır zangır titrediğini söylediler. Silivri'ye yakın konumumuz. Allah korusun herkesi
31 Yorumla- 1 yıl
Çok kötü olmuş ben de hissettim
1 yılOdamın penceresi bildiğin titredi kombi peteginden geliyor sandım ilk sonra dışardan fırtına yapıyor sandım sallanmadı tiredi o yüzden deprem olduğunu anlamadım
10 Yorumla
1 yılKendimi zor attım dışarı
21 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
1 yılBuraya girmesem haberm yk
26 Yorumla
Soran1 yılNeden TV izlemiyor musun
- 1 yıl
Hayır 23 Nisan törenlerine katlmistm
- 1 yıl
Evde de olsam instadan ogrenrdm TV izlemiyorum haber bakmam
Soran1 yılAnladım olsun
Soran1 yılSağlık olsun bununla birlikte geçmiş olsun
- 1 yıl
Hisseden herkese geçmiş olsun
- Gündem konusunda 989 cevap paylaştı.
6 güKandilli Rasathanesi verilerinde yok. Uydurma. Haberlerde de yok.
00 Yorumla
9 güLan soruyu yeni gördüm eski imiş yeni sandım rabbim beterinden korusun inşallah
00 Yorumla
3 ayValla ben hiç hissetmedim. Ankara uzak zaten.
00 Yorumla
9 ayEvet hissettim. O an kapalı bir alanda bodrum kattaydım.
00 YorumlaÇok geçmiş olsun. Umarım daha büyüğü yaşanmaz 🥹
21 Yorumla
Soran1 yılUmarım çok geçmiş olsun
1 yılİstanbuldayım çok ciddi şekilde hissettim
11 Yorumla
Soran1 yılÇok geçmiş olsun
- Devamını Gör (89)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 