Büyüme hormonu tedavisi olmayı düşünüyorum?

21 yaşındayım ama boyum yaşıma göre çok kısa. Artık doktora gidip diyeceğim ki kendimi boyumdan ötürü çok kötü hissediyorum. Bu yüzden hormonal tedavi görmek istiyorum.

Artık tedavi kaç paraysa vereceğiz. Boyum 1.59 kilom 48. En kısa arkadaşım bile benden 3-5 cm daha uzun. Siz olsanız siz de benim gibi düşünmez miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kanser riski de olsa tedaviyi göze aldım artık.
Büyüme hormonu tedavisi olmayı düşünüyorum?
Cevapla