Arkadaşlar ellerim ayaklarım yüzüm boyuma göre küçük geliyor gözüme bu yüzden iki sorum var
Sadece küçük yaşlarda mı bu tedavi uygulanıyor yoksa benim içinde uygulanabilir mi? (Yaşım 23)
İkinci olarak ben neyden rahatsız olduğumu yazdım ama bu tedavi neleri etkiler?
Bir de ek olarak bir zararı var mı önerir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Büyüme hormonu almak için doktor onayı gerekir ayrıca kemikler kapanmadan alınan bir tedavi. Yaşınız müsait değil
Peki sizce bir erkek için kötü şeyler mi yazdıklarım
Tipim için iyi diyorlar ayak numaram 40 ellerim için de güzel diyorlar ama bana küçük geliyor parmaklarım kısa erkeğin elinin kızla aynı boyutta ya da kısa olması kötü bir şey mi?
Tabii ki değil. Cerrahların ellerine bakarsanız genelinin eli küçük ve kibar oluyor. Bence kafaya takılacak bir konu bile değil. Hem eliniz küçük olsa ne oluyor ki
Bilemedim gözüme kızların elinden daha küçük geliyor kızlarda büyük el severler diye düşünüyorum ayağım da 40 numara buda çok üzüyor beni bpyum 1.77 genelde ellerimi övüp yakışıklı olduğumu söylüyorlar ama parmaklar kısa
Reis boyun iyi zaten ilaç vermezler zaten ellerin getiktendir büyük ihtimal büyüme hormonu direk olarak ellerini buyutmez zaten ellerini buyutucem derken ayağını 50 numara yapabilirsin oyuzden boş ver bence