23 yaşında büyüme hormonu tedavisi olmanın bir zararı olur mu?

Arkadaşlar ellerim ayaklarım yüzüm boyuma göre küçük geliyor gözüme bu yüzden iki sorum var

Sadece küçük yaşlarda mı bu tedavi uygulanıyor yoksa benim içinde uygulanabilir mi? (Yaşım 23)

İkinci olarak ben neyden rahatsız olduğumu yazdım ama bu tedavi neleri etkiler?

Bir de ek olarak bir zararı var mı önerir misiniz?

23 yaşında büyüme hormonu tedavisi olmanın bir zararı olur mu?
Cevapla