Arkadaş olduğunuza pişman olduğunuz biri oldu mu? Olduysa neden pişman oldunuz?

Bazen insanlar dışarıdan gözüktüğü gibi olmayabiliyor. 3 aydır tanıdığım arkadaşım çok laubali ve gereksiz espriler yapıyor şimdi keşke samimi olmasaydım diyorum ve mesafe koymaya çalışıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Peki bana ne tavsiye edersiniz
Arkadaş olduğunuza pişman olduğunuz biri oldu mu? Olduysa neden pişman oldunuz?
Cevapla