Bazen öyle hissetsem de her karşılaşmanın bir sebebi olduğuna inanıyorum. Görmem gereken şeylere odaklandığımda her şey daha anlamlı geliyor, pişmanlık gibi ağır duygular da hafifliyor.. ama o duygular da önemli tabii, hepsi bir mesaj taşıyor.
Hangi birini anlatayımki bu arada erkenlerle hiç tanışmadım ama kızlardan çok oldu hatta yakınlaeımdanbiek iştw akraba filan keşke hiçbirine hiçbir iyilik yapmasaydım
Hayatta bazen hiç tanışmamış olmayı dileyeceğin insanlar çıkabiliyor karşına, bu çok normal. Ama unutmamalısın ki, her insan sana bir şey öğretir. Bazen bu güzel bir ders olur, bazen de kendini daha iyi korumayı öğrenirsin. Belki de o kişi sayesinde sınırlarını çizmekte daha güçlü hale geldin. O yüzden pişmanlıkla değil de bir deneyim gibi bakmak her zaman daha hafifletici olur. 🌱✨