AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Benim hatun benim soyadımı kabul etmeli yoksa azını burnunu kırarım :D
Gerdekten sonra dilediğini yap tatlim
O vakte kadar sorun çıkmasın
bence bunun okadarda bir önemi yok. Düşünceler farkli ola bilir
Babamınkini istemesem de kocam olacak kisininkinden değerlidir. Soyadımı degistirmeyecegim.
Evlenicegim. zaman once kendi soyadim sonrada esimin soyadini almayi dusunuyorum
Kadin isterse almayabulir ama farkli soy isimleri sacma grldi. Cocuklarda 18den sonra anneninde alabilir ama baska biseyde alabilir kismi bana uymadi
Kimsenin hayatına karışmak haddim değildir estağfirulalh
lakin kendi soyadı almıyarak ya da yanına ekliyerek bana hakaret edicek bir karşı cinsle evlenmem
Sen şuanda sahip olduğun soy adını kimden aldın bir erkekten mi?
Istiyosan kullanma babana dava ac zaten bu ozgurlukler var
Üzerinde bu kadar kafa patlatmaya değmez istediğini kullansın
Sorun yok istediğini kullanabilir. Ama çocuklarım benim soyadımı alır :D
Ya çocukların istemesse?
@eavenn2 bebekken istememe gibi bir şansı yok
Büyüdüklerinde bahsetmiştim aslında
@eavenn2 Umrumda olmaz değişirlerse, 18 e kadar benim soyadımdalar :D
Peki :D
evlendigimde kendi soyadimi ikinci olarak kullanicam
Isteyen alir istemeyen almaz.
Şöyle ki sen bana soyadini vericeksin. Bende sana cocuk :D
Valla özgür bırakılmalı. İsterse alsın isterse almasın, karar ona bırakılmalı ama yasalara göre kadınla erkeğin soyadı aynı olmalı
Kadının en büyük özgürlüğü Babasının soyadından vazgeçip erkeğinin soyadını almasıdır.. Ne özgürlüğünden bahsediyorsunuz bir kadın sevdiği adam için soyadından vazgeçemiyorsa evde kalsın boşverin...
Senin gibi düşünen çok var ama bu kadar saçma bir sebeple düşünen hiç yok.
Fikrine saygı duyuyorum ama ben eşimin soyadını almak isterdim.
kadın erkeğın soyadını almalı diye düşünüyorum, detayı okumadım
İlla erkeğin soyadını almak zorunda değil istemiyorsa almasın.
Cocuklar ikisinide alinca ne olcak evlenince 3 soyadi mi olcak.
Bu ozgurluk degil hak olabilir.
Benim eşim ben kendi soyadımı kullanacağım derse boşanırım.
Keşke soyadınıza sahip çıktığınız kadar büyürken başka şeylerinize de sahip çıksanız.
kişiye kalmış bişey
harflere takılmayalım
Bireysel Özgürlükleri , tercihleri ve değerleri her zaman desteklerim
İspanya da çift soyadı var herkesin böylece sorun ortadan kalkıyor.
İstediği soyadı alsın tabi ama erkeğin alırsa daha bir iyi olur
Kadın erkeğin soyadı almalıdır. Sebebi şu: Çünkü ben öyle stiyorum
saçma... eğer soyadı ile tanınmış bir mesleki kari, yeri yoksa gerek yok... izin vermem
Ben kocamın soyadını kullanmam babamın soyadını kullanırım diyen kız , senin annende soyadını baban dan aldı.
Kullansın. Takılmam böyle şeylere.
evlenmek istemiyosa sorun olmaz, dogdumda bekardım ben
dünyanın ilk gününden bu yana var olan bir gelenek kesinlikle doğrudur güzeldir
Herkes kendi soyismini kullanmalı
Temel hakkidir medeniyet dedigin budur
Kadınları feministleştirmenin bir anlamı yok
Cok bos isleri kafana takiyorsun.
Ne önemsiz saçma konular
hm baya sert olmuş cümle yani ne yaparsa yapsın çokta önemli bir mevzu değil benim için
gereksiz kaosa neden yok erkeğin soyadını almalı
tercih meselesi, beni bozmaz.
ben evlendiğim kişinin soy adını almak isterim
Bence ikisoyisim de kullanabilir
neden ikisinide kullanmıyorum ;)
Söz Konusu Bile Olmaz
Dediklerine harfiyen katılıyorum aynı görüşteyim
hala erkegin soyadını almalıdır diyen dingolar var
Ben her iksinide almıştım...
İsteyen ikisini kullanır eşlere kalmış.
Çift soy ad kullanılabilir.
Bundan daha buyuk dertleriniz olacak inanin
Saçmalık yeni yeni icatlar
Ben kendi soyadimi kullanmam😃
İsteyen ikisini isteyen tekini kullansın.
Soyadımı almayacak hatunla işim olmaz
Ayrıca kocamın etiketini taşıyacak değilim diyen birisi zaten baştan kaybetmiştir. Aile olma mantalitesi taşımıyordur. İşte bu feminizm belası yüzünden saçma saçma şeyler düşünüyorsunuz. Bir kadın evlendiğinde kocasının soyadını almalıdır ve çocuğun soyadı tartışmasız babanın soyadı olmalı.
En mantiklisi bence erkegin ki neyse o olmali
Soyadımı Taşımayanı Yanımda Taşımam.
Aynı şeyi oda düşünebilir sana kalmıyo sonuçta
@Kamando Ben TÜRK Örf, Adet ve Geleneklerine Bağlı Biriyim Gardaş Benim ATAM Neyse Bende Oyum. Kabul Etmeyebilir Saygı İle Karşılar Yollarımı Ayırırım. Kimse Vazgeçilmez Değildir.
Bende Bulunmaz Hint Kumaşı Değilim.
Helaal @SerKan1923
@SerKan1923 Bunun senin atalarınla bağdaştırman bana saçma geliyor onlar da yanlış yapmış olabilirler ayrıca bu konuda buna da bir laf diyceğin varsa Kuran'a göre yaptığın bağnazlıktır kadına değer vermemektir benim gözümde ki ATA'larında Türk ise büyük ihtimalle Müslümandır ki sen onları o Zaman bu konuda da örnek almalısın ayrıca Kuran'da bir ayette bağnazların biz ATA'mızdan ne gördüysek onu yaparız demişler ve buna karşılık ATA'ları hata yapamaz mı? Diye bir kısımda geçmektedir ayrıca ne Zaman'dan beri Soyadı kullanılmaktadır onların Zaman'ında kadına soy ad verme var mıdır? Bu gündeme gelip yapılmamış mıdır? O Zaman dediğin dogma olmayan, yenileşmeyen dinamik Türkiye olmazdı her şeye ATA'mdan ne gördüysem o deseydin
Dogma olmayan yenileşen dinamik Türkiye telefonun kılavyesi kötü
@Kamando Hayırdır Seni Neden Bu Kadar İlgilendirdi?
Ben milliyetçi bir insanım ve kocamın soyadını almam çünkü erkek kardeşim yok ve soyadım devam etmiyor etrirmek için alırım eğer oğlum vs isterse oda alır yani bunu sen TÜRK örflerine adetlerine bağdaştırırsan milliyetçiliğime laf etmis olursun
@Kamando Sen Kimsin? Seni Tanıyor muyum? Milliyetçiliğine Laf Edebilirmiyim? Sen Milliyetçisinde #KOCAN Hümanist mi?
@asenakrgz Dünya Kadar Ergen Özelden Bu Soru İçin Laf Attı. :) Birinin de İşine Gelmedi Görüşüm. :)
@SerKan1923 Türk töresinden milliyetcilikten bir haber insanlari hos gormek lazim vatandasi bilinclendirmek gerek 😊 cevap vermemek en mantiklisi ya bosvermek lazim 😊
@asenakrgz ALLAH İneği Yarattı.. Neden Bunları Yarattı..
Sonuna kadar haklısın
Ahahha guleyim bosa gitmesin.
kadın erkeğin soyadını almalı bence
İsteyen istediğini yapmakta çzgür
Evliliğin tadı tuzu ben kendi soyadımı almam.
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!