Özgürlüğüne düşkün kadınlar ve çevreye kapalı kadınlar hakkında neler düşünüyorsunuz?

Genelde özellikle erkekler özgürlüğüne düşkün kadınları etiketliyorlar. Basit, kaşar, kolay gibi görüyorlar. Fakat muhafazakar ya da çevresine kapalı kadınlar namuslu ve iyi kadın olarak görülüyor. Bu konuda yanılıyor muyum? Özellikle bizim toplumumuzda kadının özgür olması neden ahlak dışı bulunuyor?
Özgürlüğüne düşkün kadınlar ve çevreye kapalı kadınlar hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla