Benim bir kardeşim var 6.5 yaşında ilkokula gidiyor. Birde 1.5 yaşında var. Annemde bende genellikle küçük ile uğraşıyoruz. 6 yaşında kardeşim hep arada kaynıyor. Annem zaten küçük ile uğraşıyor benimde sınavlar ygs lys derken hiç vaktim yok öyleydi böyleydi derken 6 yaşındaki dışlanıyor ödevi oluyor hemen hemen kimse yardım etmek istemiyor bir sorunu oluyor ilgilenilmiyor pekte nazlı el bebek gül bebek büyüdü. İnanın ki çok üzülüyorum oturup ağlayasım geliyor ama durumlar belli. Psikolojisinin bozulmasından çok korkuyorum. İleride özgüven olsun bir çok sorun ile karşılaşabilir. Ne yapabiliriz? Biraz yardıma ihtiyacım var. İlgilenin gibi şeyler söylemeyin lütfen sorun bunu nasıl yapacağımız çünkü.
Güncellemeler
+1 yıl
Benim birde üniversite mevzum var ben gittikten sonra hiç ilgilenmezler ki :((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar