Kardeşimin psikolojik sorunu olduğunu düşünüyorum bu konuda ki görüşlerinize ihtiyacım var?

Kardeşim 19 yaşında aşırı sinirli ve öfkesinden ne dediğini bilmiyor aile olarak biz öfkesi için hâlâ çabalıyoruz düzelmesi için psikolojik ilaçları da kullandı ama sonra içmek istemeyerek kavga cikararak bıraktı. Banyo yemek hariç odasından dışarı çıkmıyor sürekli telefonda gece yarısına kadar konuşuyor odaya girince de ağzına geleni söyleyip kovuyor. sürekli ağzında hakaretler eksik olmuyor. Anneme keşke ölsen diyip sürekli beddua ediyor. Ablasi olarak banada saygısı yok hep hakaretler ediyor. Bir babamla anlaşıyor çünkü babamı kandırmayi elinde sonunda isteklerini yaptırmayi başarıyor. Babamla Annemin hastalıklari var geçen ay babam kalp krizi geçirdi kardeşimden dolayı hastalıkları çıktı. surekli uyarıyoruz yapma etme diye hala öfkesi aynı başkalarına da saygısı yok. sinirden evdeki bıçağı alıp kendimi öldürücem diyor bazen. kendine bize Zarar vermesinden korkuyorum anneme babama üzülüyorum üzülüyorlar hastalıkları artti kardeşimin yaptıklarından dolayı mantıklı düşünenler cevap versin lütfen saçma sapan yazicaklar hiç yazmasın

Kardeşimin psikolojik sorunu olduğunu düşünüyorum bu konuda ki görüşlerinize ihtiyacım var?
Cevapla