Kardeşimle yaşadığım durumu yorumlar mısınız?

Kız kardeşim 20 yaşında annemiz rahmetli olduğu için ona fazla şefkat duyuyorum. Yani kavgalar olmuş olabilir ama ben hep barışmaya çalıştım bırakmadım. Şimdi aramız iyiyken birden bana mesafe koydu ben çok dedikodu yapıyormuşum mesafe koydu aramıyor. Tamam genç kız sıkılmış olabilir ama bizim birbirimizin ailesi olduk böyle bir şey için mesafe koyulur mu en kötü abla arama ama mesaj at der. O ise bişey olursa konuşuruz sadece diyor. Şimdi ben ablayım diye bana kardeşine sahip çık diyorlar ama bu durumda olsanız siz ne yaparsınız?

Kardeşimle yaşadığım durumu yorumlar mısınız?
Cevapla