5 aydır işsizim, bu insanlara ne oluyor böyle? Patronun metresi olsaydım Şu an çalışıyor olacaktım?

5 aydır işsizim, bu insanlara ne oluyor böyle? Patronun metresi olsaydım Şu an çalışıyor olacaktım?

Millet eleman değil.. arıyor resmen, garsonluk diye gittiğim işte bile patrron gel yanımda çalış diyor, diğer işimdende evli bir şerefsizin musallat olması üzerine cıkmak zorunda kaldım, ne zaman iş bulucam ben adam akıllı? umudum dahi bitti artık borç içinde yüzüyoruz ailem gözümün içine bakıyo, intihar derecesine gelmekten korkuyorum son 1 aydır düşüncesi beynimde fink atıyo, neden hayat bu kadar zor? neden insanlar bu kadar kahpe?
5 aydır işsizim, bu insanlara ne oluyor böyle? Patronun metresi olsaydım Şu an çalışıyor olacaktım?
Cevapla