1 hafta çalıştığım yerden çıkartıldım. İnsanlar neden böyle?

Detaylar şu şekilde , henüz 1 haftalık çalıştığım iş yerindeki insan kaynakları müdürü bugün odasına çağırdı beni. Sende aradığımız verimi bulamadık dedi. 1 haftada ne gibi bir verim bekleniyordu benden anlamış değilim ama her anlattığım kişi verilmiş sadakan varmış. Sevin öyle bir yerden kurtulduğuna diyor. Amuda mı kalkmak gerekiyordu ya da takla mı atmak gerekiyordu 1 haftada. Allah'ından bulsunlar. Ayrıca şu an aklıma geliyor, iş yerinde aynı departmanda iki kız olarak çalışıyorduk. Yanımdaki kız , öğlen numaramı değiştirdim yeni numaramı kaydet demişti. Şimdi düşününce işten çıkarılacağım belliydi belki de o yüzden yeni numara diye salladı. İnsanlar neden böyle?

1 hafta çalıştığım yerden çıkartıldım. İnsanlar neden böyle?
Cevapla