İş hayatına yeni atıldım çok acımasızlar, normal mi bu?

Para kazanmak için girdim aileme yük olmamak için. Ama bu kadar tahmin etmiyordum. Bir saniye bile başimi kaşicak vakit birakmiyorlar. Çok acimasizlar ben cidden çok şaşirdim ve çok yoruldum 2 gunde.. Nasil ustesinden gelebilirim. İş hayatinin boyle oldugunu bilmiyordum.. Garson olarak calisiyorum. :(

İş hayatına yeni atıldım çok acımasızlar, normal mi bu?
Cevapla