İş yerindekiler yeni olduğum için sürekli benimle uğraşıyor. Bunu yaşamış olan var mı?

4 aydır çalışıyorum burada şefimiz varken böyle yapamıyorlardı o tatilde de sürekli beni tahrik etmeye uğraşıyorlar emeğime konmaya çalışıyorlar çok bıktım en sonu patronun yanında dedim ben yaptım siz değil diye

İş yerindekiler yeni olduğum için sürekli benimle uğraşıyor. Bunu yaşamış olan var mı?
Cevapla