Girdiğim işte çekingen olduğum, alışamadığım için beni beğenmediler. Sonraki işlerimde de bu sorunu yaşar mıyım?

Anaokulunda işe başladım öğretmenler çocukları susturamadığım ben onların yanındayken yaramazlık yaptıkları için benden şikayetçilerdi. Çocuklar benim kızmayacağımı bildiği için yaramazlık yapıyorlardı. Çocuklara öğretmenler yemek yediriyor. Ben de stajyer öğretmen olduğum için öğretmenler ne yaparsa yapmaya çalıştım. Acaba sonraki işlerimde de bu sorunları yaşar mıyım

Girdiğim işte çekingen olduğum, alışamadığım için beni beğenmediler. Sonraki işlerimde de bu sorunu yaşar mıyım?
Cevapla