İş yerinde efendi olduğum için eziliyorum, sürekli dalga geçiyorlar normal mi?

Ben 21 yaşındayım, iş hayatında sessiz sakin, küfür etmeyen, sert olmayan, bağırmayan, iyi niyetli ve efendi olan birisiyim, işyerinde benle çok uğraşan 2-3 kişi var kötü şaka yapıyorlar ve sadece bana yapıyorlar. Pasif olduğum zaman ve yanlış bir şey yaptığım zaman işyerindeki mesai arkadaşlarım bana kolayca bağırabiliyorlar, kızabiliyorlar hatta küfür eden bile oldu. böyle bi kaderimin olması benim zoruma gidiyor sizce ne yapmalıyım?

İş yerinde efendi olduğum için eziliyorum, sürekli dalga geçiyorlar normal mi?
Cevapla