2 Senelik yakın bir arkadaşım var daha 2 sene olmasına rağmen çok yakınız böyle ve ilk defa böylesine benim kafadan bir insanla arkadaş oldum onu çok seviyorum ve ona çok bağlandım biz üç kişilik grubuz ancak ama o benim için bir tık daha farklıydı hep her şeyimi bilen tek insan. Ama bu sene bilmiyorum bir kaç aydır okullar açıldığından beri eskisi gibi yakın olamadığımızı hissediyorum ve bu durum beni çok üzüyor çünkü ben bir insana ilk defa bu kadar böylesine bağlandım bilmiyorum çok seviyorum zaten arkadaşlarıma çok değer veren bir insanım o yüzden b u arkadaşlık konularını fazla takıyorum neyse, işte bir kaç aydır eskisi gibi yakın değiliz ve 3 kişilik grubuz dedim o diğer gruptaki arkadaşımla daha yakınlar şu an sanki bende sanki o kişiye biraz daha yakınım böyle oldukça yani öyle oluyor o daha yakın davranıyormuş gibi geliyor işte bu durum beni üzüyor çünkü onun ile o aramızdaki soğukluk zamanla dahada artıyor hissediyorum konuşmadıkça bu durumu tabi oda böyle mi hissediyor bilmiyorum ama zamanla farkediyorumda yan yana geldiğimizde konuşucak pek bir şey bulamıyoruz pek olmuyor bir şeyler eksik çok üzülüyorum bu duruma ne yapmalıyım onunla bu durumu konuşmalımıyım ve eskisi gibi nasıl iyi olabilir aramız onu aşırı seviyorum ve eskisi gibi olmasını çok istiyorum aramızın
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim bu durum beni çok üzüyor kaybetmek istemiyorum onu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar