ARKADAŞLAR SANIRIM AŞIK OLDUM NE YAPACAĞIM?

Bir adam var ama gerçekten hayatta istediğim her şeye sahip. Kibar, naif, hayvanlarla ve insanlarla iyi anlasan, göz teması ve iletişim konusunda sıkıntı çekmeyen, siyasi görüşümüzün bile aynı olduğu ideal bir erkek. Dış görünüşü beni ilgilendirmiyor çevremdeki insanlar ne derse desin bu konuda asla umrumda değil çünkü benim gözlerimden ona bakan herkes ona hayran olabilir. Asıl konu şu; onu bir daha asla görmeyeceğim ve muhtemelen ben onun için çevresindeki insanlardan herhangi birisiyim. Aslında görüntü olarak insanlar çekici olduğumu söylüyor hatta üniversitenin ilk haftasında gerçekten yakışıklı diyebileceğimiz erkeklerden kahve içelim mi sorusunu almaktan bıktım. Çünkü hepsinin baktığı şey aynı. Ama o adam benim için çok farklıydı. Keşke tanışmak isteyecek cesaretim olsaydı. Sosyal medyadan ona mesaj attım iş ile alakalı fakat 2 haftadır bakmadı bile. Gururum incindi. Acaba küçük göründüğüm için mi bakmadı? Çünkü arkadaşı öğrenci misin dediğinde evet üniversite öğrencisiyim dedim ve hafiften şaşırdığını hissettim. Daha fazla ne yapacağımı bilmiyorum lütfen fikir verinnn
ARKADAŞLAR SANIRIM AŞIK OLDUM NE YAPACAĞIM?
Cevapla