EN YAKIN ARKADAŞIMLA KÜSTÜM KENDİMİ YALNIZ HİSSEDİYORUM?

Bugün en yakın arkadaşımla küstüm sürekli dertleştiğim arkadaşımla onunlayken başka arkadaşa ihtiyaç duymuyodum ama artık o yok ve ben yalnız olduğumu hissetmeye başladım buradan arkadaş bulurum kendime diye düşünüyorum :) dertleşebileceğim istediğimiz gibi kafa dağıtacağımız arkadaşlar eğer yalnız olan ya da arkadaş olmak isteyen varsa görüşelim :)
EN YAKIN ARKADAŞIMLA KÜSTÜM KENDİMİ YALNIZ HİSSEDİYORUM?
Cevapla