EN YAKIN ARKADAŞIMLA ARKADAŞLIĞIMIZ BİTTİ NAPMALIYIM?

Birbirimize aşırı derecede yakındık herşeyimiz beraber olurdu. Ailelerimiz tanışıyordu sürekli birbirimizde yatardık herşeyimizi bilirdik. Ama bir gün ben herşeyde onun yanında olmama rağmen nedensiz yere benle takılırsa kendisinin adının çıkacağını söyledi ve konuşmayı kesti. Ve o kadar birlikte anımız var ki çok üzülüyorum. Napmalıyım?
EN YAKIN ARKADAŞIMLA ARKADAŞLIĞIMIZ BİTTİ NAPMALIYIM?
Cevapla