Evlendim. Eşimin soyadını okulda kullanmasam bir sıkıntı olur mu?

Bu yaz evlendim. Eşimin soyadını aldım tc kimliğimi de yeniledik. Üniversite okuyorum sınıf arkadaşlarım evlendiğimi bilmiyor. Üniversitede kızlık soyadım kayıtlı. Öğrenci kartımda yurdumda kredi kartımda hep kızlık soyadım kayıtlı ben bunlarda değişiklik yapılmasını istemiyorum üniversitede kızlık soyadımı kullansam sıkıntı olur mu? Ama tc kimliğimde eşimin soyadı yazılı. Yani kimliğimdeki soyadımı kullanmamış olacam bir problem olur mu?
Evlendim. Eşimin soyadını okulda kullanmasam bir sıkıntı olur mu?
Cevapla