Nişanlım kendi soyadı ile kızlık soyadımı kullanmamı istemiyor?

Annesi ile ismim aynı ve evlenince soyadımız da aynı olacak. Annesi ile çok iyi anlaşamıyoruz. Çok kötü değiliz ama çok iyi olduğumuzda söylenemez. Bundan ötürü aynı olmasını istemediğim için kızlık soyadımı da kullanmak istiyorum ama nişanlım istemiyor. Onunla evleneceğim onun soyadını taşımanın daha güzel olacağını söylüyor. Yine de kararıma saygı duyuyor istediğimi yapabileceğimi ama kendi istemediğini belirtiyor. Onu üzmekte istemiyorum bende sadece onun soyadını kullanmak isterim ama annesi ile birebir aynı olacağı kafamı karıştırıyor. Siz olsanız ne yapardınız?

Nişanlım kendi soyadı ile kızlık soyadımı kullanmamı istemiyor?
Cevapla