
beni sinir ediyolla. şimdi susarsam susamam ki olmaz öyle.:/:/ bu kadar umursamaz olmayalım.:/

geber
sen niye beni sevmiyon:/
tek gorus benim beni eig secmek zorunda kalcan galiba bak dunya haline :D
hala bir şey demedim:/
oldururum seni mk salagi de bana dua etceksin bak de bir :D
tenk yu may hiro:D
Cevap
0Cevap
Yol ver
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar