Ruh ve sinir hastalıkları bölümünde yatan birisi hakkında ne düşünürsünüz?

Ben o hastanede yattım 1 ay. Çocuğum sütten kesildi bir daha eskisi gibi o düzenim olmadı. Her şey çok zor çok bunaltici geliyor. İlaçları bıraktım tekrar hastalanmadim ama düzenim bozuldu. Her şeyden çok sıkıldım
Ruh ve sinir hastalıkları bölümünde yatan birisi hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla