AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
ben bir kere öyle çok pis pot kırdım ya. Kadına hanfendi hamilesiniz galiba buyrun dedim kadın terbiyesiz dedi nerden biliyim şişko olduğunu
Yaslı, gazı ve hamılelere yer verırım.
Yasıtım kızlarada otobuste uyuz olurum cunku onalr o hassasıyetı hıc gostermıyolar.
Yaşlıya, engelliye, hamileye, hastaya yer vermeyene adam demem ben
Bindiğimde kimse Oralı olmadı bile
vay ibneler !
Hamile olurken bana mı sordu :D :D şaka bir yana hamile , yaşlı herzaman yer veririm zaten nadiren biniyorum minibüs , otobüs :)
sırf otobüste yer versinler diye hamile kalanları biliyorum
Ben onlardan Değilim beyfendi
Verilmez mi hiç ya nasıl bir soru bu. Vermeyen öküzler de var demek hayret.
Maalesef yaşlı kadına yer verildi ama bana verilmedi
Allah ıslah etsin ne diyelim
Amin
Bebeklilere hamilelere yaşlılara veriyorum. Vermeyenler yüzünden bazen bize de kötü kötü bakılsa da veriyorum yer :D
Kötü kötü bakmakta doğru değil
Genelleme yapiyolar genclik cok kotu falan diye onu kastettim :D
Anladım 😊
Bende veririm ama karnini farketmezlerse vermemislerdir baska türlü vermeyen de Afedersin ö*üzdur
bana da hamileyim diye yer verildi.
1) bekarim
2) sadece tombisim
tabii hic bozmadim yer veren beyi. ama ben kendim baya bozuldum.
10 senedir otobüse binmiyorum... Binsem yol verirdim herhalde
Evet mecburen
Aksi halde göbekleriyle cama yapıstırıyorlar beni :/
O göbeğin içinde bir can var unutma
Anladık bacım hamilesin
Ahahd 😄
Ben yer veririm ama ne bileyim kocan araba alamamış mı? seni bedavaya almış herhalde 😔😔😔
Eşim şehirdışında
Üzüldüm ya hamileler yalnız bırakılmamalı bence kocan yanında Olmalı
İş için gitti
tabiki veriyorum kimse yer vermezse uyarıyorumda insanları
Ne güzel iyi bir insansınız demekki
yaşlı engelli hamile direk kalkarım büyük terbiyesizlik
Yaşlı kadına yer verildi ama bana verilmedi yer
orda olsaydım size yer ayarlardım bir şekilde. üzüldüm.
Gençler'e de desem zar zor kalkarlardı
evet. olsun ben kulaklarından asılırdım.
Genelde zaten kimseyi kaldırmam otobüse binsem ama hamile olunca
haliyle hem ayaklarınız bitiyor hem beli ağrıtıyor bilirim. ama işte toplum bu halde.
Maalesef toplum kötü
evet. sağlıklı ve hayırlı olsun yeğenimiz inşallah :)
Inşallah teşekkürler 😊
rica ederim :)
O otobüstekilerin yobazlığıymış hamile bir kadına her zaman yer verilme ister buna takıl ister takılma
hamıle olmasına gerek yok bayan oldugu zaman yer veririm insanlık olmedi malum abazan çok
Toplu taşına kullandığım zamanlar verirdim muhakkak. Yaşlılara vermezdim onlara verirdim.
sadece hamile ve yaşlılara (55 yaş üstü) yer veririm
Tabiki yer veriyoruz, çocuklar yarınların insanlarıdır, hele de bebekler. :)
Buda sorumu ya :D hamile, yaşlı çocuklu, Bayanlara hep yer veririm :)
Ben hiç oturmuyorum ayakta gidiyorum boş olsa bile bundan sonra hep
Hamile ve çocukluk kişilere kesinlikle yer veririm bide o sapık olmayan amcalar hariç yaşlılara
Sapık olan amcalar omacaktı*
evet veriyorum zaten pek hamile ilede karşılaşmadım ki
Ya veriyorumda cogu kadinin gobegide masallah 9 aylik kadar var hamile degil kim hamile ayirt edemiyoz
:/ bir teyzeye yer verdim meğersem hamile değilmiş
Olsun yine de insaflı davranmışsınız 😊
Yer veriyoruz tabi sen nerde yaşıyorsun Ankara mı?
Evet
Ankara'nın insanı saygısız artist biraz , normaldir. Ankara'da
Biraz evet İstanbul'da böyle bir şey yok ama
bir tek Ankara'da bar böyle insanlar
Bilmiyorum diğer şehirlere pek gitmedim
sevgilim geldi aklıma birlikte bir yolculuk yapamayız o hep ayaktadır zira :D
Evet, yer veriyorum. Siz öyle hamile hamile ayakta dururken onlar oturdukları yerde nasıl rahat ediyorlar anlamadım
Ediyorlar demekki
verirdim elbette. yaşlılar ve ozurluler bile veriyorum. bunlar vermiyenlenler vicdansıztı
Otobüs kullanmiyorum, sayet kullansam hamillerde dahil ihtiyaci olan herkese yer veririm
Yaşlılara, hamilelere yer veririm. Ben ayakta isem birini kaldırırım.
Mecburen veriyoruz. Ilerde aynı durum bizim başımıza da gelebilir
Ben yer veririm , sana kesin Ankara'da yer vermemişlerdir , Ankara insanı artist biraz
Genelde oturamıyorum o yüzden öyle bir sorunum olmuyor :)
Antrenmandan çıkmadıysam veririm hamile olmasına gerek yok boş olmadığı sürece hep yer veririm
Abla den otobüse değil, mezbahaya giden araca binmişsin
Ben ayakta da olsam yer istiyorum yasliya hamileye. Laf sokuyorum falan. Kuul oluyoz.
Yaş farketmezsisin ayakta durmakta güçlük çeken bay/bayan her kese yer veririm
tabiki ama genelde onlarıun yerine oturmuyorum :d on koltuk vs onların ya
En mantıklısı aslında
yani :D genelde arabayla gidiyorumda :D bazen oluyr
Keşke bende araba kullanabilsem
kullan kanka al ehliyet yaaa :D araba rahat heleki bu sıcakda
Ehliyetim var da korkuyorum biraz
korku olmasın korku olursa zor be kanka
Sadecr hamilelere degil bayanlara ve yaslilara yer veririm. diger turlu huzursuz oluyorum cok
ben otobüse binmem , yürürüm, yolda öncelik veririm tabii
Vermez olur muyum daha otobüse bineceğini anladığımda hemde ;)
eğer koltuğun yakınındaysam seve seve yerimi veririm.
veririm... onlar baştacı anne adayı (:
Durakta bile yer veriyorum otobüste neymiş..
Ne güzel
Tamam merhamet duygumu en aza indirdim, insanlar beni buna zorladı ama yaşlıya hamileye saygıda kusur asla..
Ne güzel iyi insansınız
Hakedenlere karşı öyleyim, haketmeyene itlik yapmak en büyük hobim..
Iyi insana iyi davranılması gerekiyor aslında
İyi olduğuna eminsem tamam sıkıntı yok ama iyi görünümlü maske takan bir iblis ise o zaman işler değişiyor.. :)
Haklısınız 😊
Tabii ki. Bir kişi bile mi vermedi kuzum ya 😣
Maalesef başım bir ara çok döndü düşecektim
Hangi otobüs veya hangi bölgede? Çok merak ettim nerenin insanları... Şaşırdım gerçekten.
Ankara'da oturuyorum eryamandan 521 e bindim
Otobuse binmiyorum bindigim zamanlar veriyordum.
Veriyorum. Vay öküzler vay.
Bitek hamilelere yer veriyorum
Tabiki yer veriyorum, yazık, günah...
7 aylık hamileye yer verirler, neresi ora.
Ankara
vermeyen insan degildir
merak ettim hangi il o
Ben veriyorum tabi ki. Yazık günah ya.
Vermezler bacim vermezler
Tabikide sonuçta iki canlısınız=)
Herkes sizin gibi düşünmüyor maalesef
hiç oturmuyorum ki zaten.
vay halen otobüs kullanan var mı :)
tabii ki veriyoruz. siz öküzlere denk gelmişsiniz.
Veririm tabi
Vermeyen şahsa insan denmez zaten !!