Hamileler otobüsün dolu olduğunu bile bile biniyorsa yer vermek zorunda mıyız Siz yer veriyor musunuz?

Bugün otobüse hamile bir kadın bindi hayır binerken gördü her taraf tıklım tıklım dolu bir sürü insan ayakta bekliyor yine de bindi alışveriş yapmış sanırım elinde mağaza poşetleri vardı AVM önünden bindi sonra bir de homurdanıyor of ay insanlık kalmamış bu Türkiye'de falan birkaç kişi de onunla tartıştı yer vermek zorunda mıyız binerken dolu olduğunu görmedin mi falan dediler hala kimse de insanlık kalmamış falan filan diyor tartıştı milletle haksız mıyım yani dolu olduğunu bile bile biniyor demek ki birileri yer verir diye düşündü kimse de vermedi siz veriyor musunuz

Güncellemeler
+1 yıl
Evet büyük arabalarda onlara ayrılan koltuklar oluyor onlar Evet vermek zorunda diğer arabalarda kimsenin zorunlu olduğunu düşünmüyorum Evet eskiden bu bizim kültürümüzdü kabul ediyorum ama eski hamilelerde gerekmedikçe dışarı çıkmazdı şimdi herkes keyfine göre hareket ediyorsa kurallarda değişebilir
Hamileler otobüsün dolu olduğunu bile bile biniyorsa yer vermek zorunda mıyız Siz yer veriyor musunuz?
Cevapla