Erkeklerden nefret etmeye başladım, önerisi olan var mı?

Tanıdığım her 5 yaş üzeri erkek, bana son derece sahtekar görünüyor. Heteroseksüelim, ve cidden erkeklerden hoşlanıyor olduğum için kendimi de sevmemeye başladım. Bu durum benim içsel çatışma yaşamama sebep oluyor. Karşı cinsten hem nefret edip hem de onlara çekim duyanlar varsa eğer, bu ikilemle nasıl baş ettiklerini yazabilir mi?
Erkeklerden nefret etmeye başladım, önerisi olan var mı?
Cevapla