Erkeklerden nefret etmeye başlıyorum yavaş yavaş doğru yolda mıyım?

Erkek görünce yönümü değiştiriyorum

Göz teması kurmuyorum

Gerekmedikce konuşmuyorum

Sizce bu kaçıncı aşama

Erkeklerden nefret etmeye başlıyorum yavaş yavaş doğru yolda mıyım?
Cevapla