Erkek görünce yönümü değiştiriyorum
Göz teması kurmuyorum
Gerekmedikce konuşmuyorum
Sizce bu kaçıncı aşama
Erkek görünce yönümü değiştiriyorum
Göz teması kurmuyorum
Gerekmedikce konuşmuyorum
Sizce bu kaçıncı aşama
Nefret hiçbir zaman doğruya götürmez. Aksine insanı yaralar ve geriletir. Nefret olmadan, inancınız için, doğru olduğu için karşı cinsle iletişiminizi sıfıra indirebilirsiniz ki bunu yaparsanız doğru yolda olursunuz. Bir kişiye olan öfkenizden herkesi sorumlu tutararak düşman kesilerek değil.
Sevgili olmak zorunda değilsin. Siz kızlar erkeklerle sevgili olmak için hayal kuruyor yanıp tutuşuyorsunuz. Arkadaş olarak da bakabilirsin bence. İllaki biriyle sevgili olman gerekmiyor.
O iş kolay olmuyor psikolojinin içine edildiyse
Cevap
15Cevap
doğru yoldasınız
değilsin erkeklerle medeni bir şekilde konuşup nazikçe yaşamına dönebilirsin tatlım dramaya gerek yok aynı şekilde erkeklerde ööööööyle olabilir...
yavaş yavaş ben de arkandan gelicem gibi duruyor
Hahaha
Bangır bangır bağırıyorsunuz ya s****siz erkek seviyoruz diye ne oldu şimdi?
Neysiz
erkeklerin hepsi iyi olmayabilir ama hepsi kötü de değil, güzelini bulunca varya sevmeye doyamazsın :)
Hadi kız ordan zilli seni :)
daha önce böyle bir cümle kuran kız görmemiştim senin dişil enerji de gitmis eril enerji gelmis gecmis olsun jdwofkwkfkg
Ne diyon kız sen :) zilloz ( zilli +yelloz)
Böyle devam et iyi gidiyosun
Teşekkür ederim benimle muhattap olma
Yolcu yolunda gerek bb
Defol
Senden mi öğrenicem ayıbı
İşine git
Eşine git o zmn ne işin var burada
Tm yazma hadi
Bu geri geri gitme aşamasının eksi __ 8 levelinde olduğunu göstermiş oluyor
Aynen ben de kadınlardan
Ne ka güzel ne ka güzl
Öyle
doğru yoldasın
Doğru yoldasın
Buradaki soru neden ve amacın ne?
Çok doğru yoldasın
Alla alla
Ben naptım ben evde televizyon izliyom
Devam et hiç kalkma oradan
Kızım şerefsiz erkeklerle oluyonuz sonra bize çektiriyorsunuz siz kızları anlamak zor
Sonra erkek değilmisiniz hepiniz aynısınız formatını öne sürüyorsunuz bok aynıyız sjsjsj
Bokla aynısınız evet
Sen bu kafayla çok çekersin.
Bende
Sevindim yalnız değilim
İyi box yiyon aferin
Muzu fazla kaçırmışsın
İyi yerden vurdun pislik ksksk
Sensin pislik mikrop
Tamam teyzem sakın ol
Feminizm loading %90
Dişin düşmüş
Çürüdü napayım
Dişin diyorum dişin
Düştü çürüdü işte.
Kadın olan dişin
Anlamıyorum açık yaz 🤦😒
Dişin hiç olmadi mı
Olsa iyi olur ama yohtur
Yazık sana lan
Aramiyom zaten..
Akışına bıraktım feminist kardeş.
Arama boş ver
sıkıntın ne
Bilmem
Devam
İmtihan
boş ver
Doğru yoldasin
Güzel. Böyle devam
Drvam
lezbiyenliğe giriş bölüm I.
Havada G*ay kokusu var
Senden geliyo
Yok reis ya sen dururken kimseye düşmez
Bugün benim doğum günüm kutlarmısın :)
He ayn benim de doğum günüm :) yalancı çoban 😡
Imm 4 Kasım bugün saat 12 yi geçti ve benim doğum günüm bugün sadece söylemek istedim niye yalan söylimki
Banane
Git başımdan
tamam
Son level
Geri dönüşü olmasın
Olmaz
Sapıklığa az kaldı
Sapık olduğun için biliyon herhalde
Normal olan benim
Sende olmayan
Ben de olmayan sapıklık
Olgunluk sende yok
Olgunluk var ki kadın erkek ilişkisi ne inanıyorum
Tamam dede inanmaya devam
Anormal olmamak güzel
Aynen dedecim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?