şu an ingilizcem yok 0. Gireceğim bölümde ingilizce olarak veriliyor ders. 1 sene hazırlık okuyarak dersleri anlayarak sınavlarda zorlanmadan geçebilir miyim sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSınavları zorlanmadan veremezsin kardeşim oyle bir dünya yok biz türkçe mühendislik okuyoruz zorlanmadan veremiyoruz, zorlanmadan ogrenilmez bunalacaksin bölüm 4 yıl boyunca ingilizceyse iyi mezun olunca ancak ogrenirsin zaten hemen ingilizce ogrenilmiyor ve mesleki olarak daha yetkili oluyorsun hangi üniversite ve bölüm olduğunu yazarsan daha net bir fikir verebilirim bol şans simdiden 😃
07 Yorumla
Soran+1 yılözyeğein üniversitesi sivil hava ulastırma işletmeciği veya hacettepe işletme veya anadolu üni işletme bu 3 ünden biri
- +1 yıl
Özyeğin tek geçerim şu an çok arkadaşım var mezun da oldular yaz pişman olmazsın çok sosyal bir kişi olursun ve gerçekten insan üniversite okuduğunun farkına varıyor sosyal tesis imkanları da cok iyi gözü kapalı Özyeğin 👍
Soran+1 yıltam burslu girecem. De hem İstanbul olması hemde vakıf olması yemekler yurtlar falan cok pahalı. Buna rağmen gideyim yani. Ayrıca bu bölüm ygs-6 dan alıyor 4 yıllık. Kafam karıştı biraz acaba kötü bölümmü die neden lysden almıor acaba
- +1 yıl
Lys, ygs olmasi neyi değiştiriyor? Ben söyliyim hiçbirşeyi değiştirmiyor sen iş imkanına bak gerisi hikaye ayrıca ara sor uniyi mezunlarla vs konuş insanın özgüveni geliyor bitirince adamlar seni yurt dışına staja gönderiyor sende gidiyorsun ama bir özgüven geliyor ki sorma şu an imkanım olsa giderdim vakıf uni derim başka da bisey demem yemek biraz pahalı evet ama yurt çok uzak degil arkadaslarim odalarına ocak buzdolabı vs almıştı öyle bile idare ederim ayrıca burs imkanlarını araştır bu da senin görevin
Soran+1 yılvakif unilerinin imkanlari daha iyi evet ama hacettede İstanbul uni de menzun olunca faha kolay is imkani var falan dediler kafam karisti biraz. vakiflarda ozyeginden baska uni dusunmuyorum ama sivil havacilikta turk hava kurumu uni var ankarada buda cok buyuk arti. ama ozyegininde ortami imkanlari cok daha iyi. herseye ragmen ozyegin diosun yani?
- +1 yıl
Bu tercihi yapacak olan sensin senin hayatın ; maddi olarak Ankara beni daha iyi hissettirir ve thy bir avantaj diyorsan öyle yap yok İstanbul ve özel üniversite tadı almak istiyorum diyorsan öyle yap sen benden daha tecrübelisin mesleki konuda ben sadece üniversite konusunda fikrimi soyledim 😀
Soran+1 yıltabi haklisin.
Gizli Üye(30-35)+1 yılİngiliZce kursuna gidersin istediğin zaman herşey mümkün
03 Yorumla
Soran+1 yılsadece hazırlık okuyarak geçemezmiyim yai?
Cevap sahibi+1 yılBilkent koç odtü değilse gideceğin okullardaki hazırlık hiçbişeye değmez , ayrıca o okullar para için bırakıyorlar diye duymuştum hazırlakta
Soran+1 yıltam burslu gidecem. Kötü üniler değil öyle para için bıraksın sanmam. ya da devlette hacettepeye gidecem.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
5Cevap
Merhabalar bende %30 ingilizce olan bi bolumu tercih edicem. Sizi merak ettim gittiniz mi yapabildiniz mi?
00 Yorumlaboku yedin ben o kadar diyorum :D
01 Yorumla
Soran+1 yılneden peki bir aciklama yap biraz?
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 829 cevap paylaştı. Cok zorlanirsin bence.
05 Yorumla
Soran+1 yılneden peki açıklar mısın? 1 sene ingilizce görmek işe yaramaz mı
Soran+1 yılben yine ilk okuldan beri ingilice görüyorum kelimeri falan biliyorum gene. Fransızca hiç görmediiğin için cok daha zor gelir tabi ingilizce ile aynı değil bence
Soran+1 yılbakacaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılgeçebilirsin zorlanmadan
01 Yorumla
Soran+1 yılbide vakıf üniversitesi 2 sene geçemessen okuldan atıyorlar
+1 yılevet
07 Yorumla
Soran+1 yılbide vakıf üniversitesi 2 sene geçemessen okuldan atıyorlar :)
- +1 yıl
onu yapan bir bilkenti biliyorum her vakıf yapmıyor
Soran+1 yıltoplam 6 sene süre verio eğitimin için 2 senede hazırlıgı geçmek zorundasın. atıyorlar derken baska bir türkçe bölüme gidiyorsun
- +1 yıl
iyide sen niye panik yapıyorsun hemen :/ hazırlık kolaydır aniden bir sürü bilgi yüklemezler yavaş yavaş öğretirler bu kadar takılma
Soran+1 yılhazırlıgı geçince %100 ing olan bölümü hiç anlamadan etmeden sınavlar vs.. nası geççem :egfdhfd
- +1 yıl
:Dd ya ingilizce öğretmenliği/edebiyatına ingilizce bilmeden gidenler var hazırlıkta öğrenip bölüme geçiyorlar sıkıntı yaşamıyorlar gerizekalı değilsen sende de sıkıntı olmaz :D
Soran+1 yıloha :dshdfh
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılgeçersin
01 Yorumla
Soran+1 yılbide vakıf üniversitesi 2 sene geçemessen okuldan atıyorlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet
01 Yorumla
Soran+1 yılbide vakıf üniversitesi 2 sene geçemessen okuldan atıyorlar
+1 yılİmkansız
06 Yorumla
Soran+1 yılneden imkansız diyorsun peki açıklar mısın?
- +1 yıl
İngilizce öyle hemen öğrenilecek dil değil ve dersler ingilizce olarak alatılırsa çok zor çok
Soran+1 yıltürkçe yaz diosun yani başka üni
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Senin için diyorum sonuçta beni yanlış anlamanı istemem
Soran+1 yıltabi fikirleriniz önemli
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapamazsın
03 Yorumla
Soran+1 yılneden peki açıklar mısın?
Cevap sahibi+1 yılSadece hazırlık okuyarak olmaz kursa falan git
Soran+1 yıl1 sene sürem var işte 2. sene bölüm dersleri başlıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılsacma sey
01 Yorumla
Soran+1 yılney saçma?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar