Sadece %70 oranında çirkin
Tüm Türk erkekleri Caner Cindoruk gibi olsa?
Sadece %70 oranında çirkin
Klonlama teknolojisi henüz insanlar üzerinde başarılı olmuş değil fakat daha kolay yolu var. Tün Türk kadınları ile Rus kadınlarını yer değiştirebiliriz. Bu triplerle, Rusya'da sizin suratınıza bakmazlar zaten. 2 gün sonra geri dönmeye kalkarsınız.
Caner cindoruk kim söylesene bir.
Daha bu sitede ismini görene kadar tanımadığım biriydi amma abarttınız.
Ben varsın herkese göre çirkin olayım ben kimsenin beni beğenmesi için uğraşacak değilim.
tanımadığımı nereden çıkardın kaç tane dizisini izledim adamın. böyle emin konuşan birini ciddiye almam mümkün değil.
daha yakisiklilar oldugu kesin ama adamda karizma var..
zaten gonul kimi severse yakışıklı odur, dert etmeye gerek yok 😉
Adam karizmatik ama bizim erkekleri de gömme yani. Senin de evlenecegin eninde sonunda onlardan biri olacak :)
Cevap
46Cevap
tüm türk kadınları adriana lima gibi olsa dürüst olalım çoğu türk kadını güzel değil 63 ülke gezmiş biri olarak tecrubeye sabit konuşuyorum türk kadınların %90'ı çirkin dünyada en çirkin 2 milletten 1'i adriana limayı klonlayarak güzel türk kadını nesli yaratmalı nasıl fikir
caner cindoruk normal bir profil acsaydı nasılım deseydi bin tane kulp takardınız... ve bence caner cindoruga bin basacak adamlar var burada... ve diyorum caner cindoruk yakışıklı değil hatta iddiaa ediyorum ondan iyiyimdir...))
Kizlarin % 70 guzelmi de erkeklerin % 70 yakisikli olsun beli bir dunyada duzen var demi yani edit olmak zorunda kizlara erkekler
Edit degil esit 😊
Ben bile böyle didim :S
https://www.youtube.com/watch?v=flV25Uf9yxgSonuçta yine güzelleri kapan biziz :)
s.instela.com/.../...ren-tipsiz-erkek--i568608.jpg
Ben Kendi adıma konuşuyorum Ülkemin kızlarını hiçbir ülkenin kızlarına değişmezken Güzellik olsun karakter olsun beni aldatan olsun acı çektiren olsun herşeye rağmen bunu söylerken sen nasıl böyle bir söylemde bulunabiliyorsun üzüldüm doğrusu
bende ukraynadan kiz buldum. cunku senin gibi cogu guzel olmadigi icin. cok memnunum
Tütkiyedeki kızlar çok güzel sanki yüzünüze her boku sürüyonuz sonra ben güzelim diye geçiniyonuz mantığa bak :)
Neresi yakışıklı yahu. Kıvanç tatlıtuğ gibi sarışın olsunlar.
hay senin zevkine zıçayım bu mu yakışıklı l*n ? başka adam mı bulamadın beğenecek ?
öyle olsakta kadın milletine yine yaranamayız ki biz :D
Allaha de ki inanıyorsan
Allahım yaratırken niye böyle yapıyorsun
tabi yerse..
bence fikir berbat..
caner yakışıklı çocuk ama her bayanın senin gibi düşündüğünü sanmıyorum dilberay :D
%100 herkes benim gibi düşünmüyordur tabi
Begenmiyorum adami, yakiskli degil bence. Onun yerine Kivanci klonlayalim
ALLAH'IN Yarattığı Her İnsan Güzeldir. İnsanları Ayırarak ALLAH'A, Karşı Geldiğinizi Bilin.
işte o %30 hele o %15 e 5-10 kız düşüyo minimum bu şeyler yüzünden
herkes yakışıklı, güzel olmak zorunda mı?
aşın artık bunları ya
Adam 35 yaşında ama bir sürü beyazı var. Genç hali iyimiş.
sanki kızlar çok güzelde yeter de artar da size türk erkekleri :)
herkes caner cindoruk olamaz caner cindorukta herkes olamaz.
bu kızları not alın beyler. Evlenmek isteyeceklerdir elbet bir Türk Erkeğiyle :D
Kurtleri ekleme icine o yuzden yabancilar turk erkekleri turk kizlarina fazla diyor deilmi
Allah'tan ünlü geldi he. Nasıl yürüyeceğini şaşırdı bizim kızlar.
Tamam oyunculuğu iyide öyle abartılacak bir yakışıklılığa sahip değil. Kıskanılacak bir konu yok.
Yalakalığın bu kadarı Totoma Kaş göz çizsem daha yakışıklı
Ah bir de her türk kadını jennifer lopez gibi olsa tadından yenmez öyle değil mi?
Yakisikli değil mi goz var nizam var acayip yakisikli bir adam ama tabi zevkler tartisilmaz klonlamak iyi fikir
Sensin dimi l*n caner kiz kiliğinda soru soruyon !
Kizlarda buyuk oranla berbat bence kate upton i klonlayalim bizde :)
bence kimseyi tanımadan ön yargıya varmayın.
Sende Adriana Lima sin değilmi allahın malı
❤❤❤❤
valla daha yakisikli olanlar var @tdynamic
Ben yakisikli bulmuyorum.
Kızların hepsi adriana lima sanki :D
Köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağardı
O da yakisikli degil zaten :)
Caner Cindoruk'la yakışıklı bir nesil yaratmak?
peki kızları napçaz :D
Senin gibilerin nesli bir bitsinde hele
bu soruyla kime mesaj veriyorsun :D
ilk basta babanı kovmalı o zaman gerizekalı
Bende o %70 in icinde miyim? . D
Yakışıklı sayılmaz ama karizmatik
O kadar da yakışıklı değil abartma
* sanki hepinizi ananiz manken dogurdu :D
Bence daha yakışıklırı vardır 😊
caner cindoruk da değil bence :d
Herkeste aynı erkek olacak o zaman da
yakışıklı mı? Senin gözüne hıaa :d
O adamın neresi yakışıklı ilginç:)
Canerın neresı yakışıklı
Ayyy çohh yahışılııı ♥
o zaman tüm kadınlar eşleri aldatır :)
Abarttığın kadar bir yakışıklılığı yok.
kadınların çoğu da obezite
adam yakısıklı cidden
Baban Fransız zaten dimi la -_-
ben yakışıklıyım :D
Begenmiyorum o adami
Olm o adam kürde benziyo la? wtf?
Kürtler insan değil mi? Kürde benziyorsa ne olmuş yani
Yakışıklı değili dolaylı yoldan söyledim hemen hümanist tavırlara girip hepimiz kardeşiz triplerine girmeyin. Prim yapmak şu an için gereksiz.
Ne prim yapması? burada prim yapıp elime ne geçecek şaka mısın gündüz gündüz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar