Bugün ilk defa kötü şeylere baktım pişmanım ve iğrençti suçluluk duygusu var :( ?

felaket bir baş ağrısı var sadece bir kaç videoya baktım kendimi suçlu hissediyorum pişmanım bir de kendimi pis hissediyorum neden böyle oldu ki? bir daha bakmayacağma yemin ettm? ( xperim yetmiyo o yüzden anlayn açık açık yazamyrm ) şimdi adam mı öldürdün sanki diyecekler çıkacak onlar aradan çıksın ?
Bugün ilk defa kötü şeylere baktım pişmanım ve iğrençti suçluluk duygusu var :( ?
Cevapla