Kızlar Bir Adım Öne 22 yasında üniversite. Geç mi kaldım? (Sayfa 2) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 22 yasında üniversite. Geç mi kaldım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
stave44 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 53% +1 yıl başarılar diliyorum... Geç kalınmamış aynen devam. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Geç kalmakmı ? Asla geç kalmadın .
başarılar diliyorum... Geç kalınmamış aynen devam.
34 yasında mezun olacak arkadaşım var :D
Okumanın yaşı yoktur.
Tabiki de hayır.Daha çok gençsin.
çok geç kalmış sayılmazsın..
hayır geç kalmadın tabi ki
oku baban gibi eşek olma
hiç bişey için geç değil.
Üniversteye 40 kında giden var
yoo hayat devam ediyo
değil
yok geç değil.
Ne alakası var ya.
babam 38 yasında mühendis oldu
geç kalmış değilsin
Okumak istiyorsan hiç düşünme
Dert etme.