Kızlar, üniversiteyi sevgilisi olmadan bitirmek neden kızlar içn bu kadar kötü bir şey?

Naçizaze gözlemim, kızların üniversiteden mutlaka birileriyle birlikte ayrılmaları gerekiyormuş gibi bir takıntılarının olduğu yönünde. Bu tıp fakültesinde de geçerli , işletme fakültesinde de? Neden buna bu kadar büyük önem veriyorlar? Okul dışında kimse kimseyle tanışamıyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
kızlar tıpçıların durumunu görmeniz lazımdı. sevgilisi olanlar dünyayı ben yarattım havasındalardı, olmayanlar da hayata küsmüşlerdi. neden bu kadar takıldıklarını anlayamıyorum ya. Muhtemelen hiç ya da çok az sevgilileri olduğu için şu hayatlarında, olaya çok büyük anlam yüklüyorlar.
Kızlar, üniversiteyi sevgilisi olmadan bitirmek neden kızlar içn bu kadar kötü bir şey?
Cevapla