Kendimi çok yalnız eksik hissediyorum, sanki içimde koca bir boşluk var, ne yapmalıyım?

Beni içinde bulunduğum yola ne soktu bilmiyorum ama bu neyse içimde büyük bir boşluk bıraktı. İnsanlar ikili ilişkilerde birbirlerini kandırıyorlar ama ben sanki hepsini kandırabiliyorum ve bunu da gayet iyi yapabiliyorum. Sanırım bu benim sorumluluğum.
Kendimi çok yalnız eksik hissediyorum, sanki içimde koca bir boşluk var, ne yapmalıyım?
Cevapla