Kendimi çok yalnız hissediyorum bir boşluktaymışım gibi?

Hayatımda çok insan yok samimi olduğum bir arkadaşım vardı son zamanlarda aramız baya açık neredeyse hiç konuşmuyoruz artık bir de sevgilim vardı ama dün aldatıldığımı öğrendim sildim onu da. Annemle babam da çalışır akşama kadar akşam gelince de yorgun olurlar benim varlığımı bile unuttular sanırım. Normalde yalnızlık beni pek etkilemez ama son zamanlarda her şey üst üste geldi yapmaktan zevk aldığım şeyler beni sıkmaya başladı. hayatımı sorguluyorum sürekli bir bosluktayim. Ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel bir kızdım ama içinde bulunduğum durumdan sonra aynaya ne zaman baktığımı bilmiyorum kilo aldım bakımı bıraktım aynaların önünden geçerken bile kendimden iğreniyorum bu normal mi? Bu duygu geçer mi
Kendimi çok yalnız hissediyorum bir boşluktaymışım gibi?
Cevapla