Kendimi yalnız hissediyorum, asosyal gibi görünüyorum. Nasıl düzelir?

Okulda yakin arkadaşım yok. Dişarıdan a sosyal gibi gözüküyorum. Kendim gibi davranamıyorum. Aslında ben bu değilim. Yani okul dışında arkadaslarimda sanimi olabiliyoken okulda farklı birine dönüşüyorum. yasayan var mı bu durumu okul geçici dönem ama canimi sikıyor bi durum

Kendimi yalnız hissediyorum, asosyal gibi görünüyorum. Nasıl düzelir?
Cevapla