"Ergenliğe giren 12 yaşındaki kız, 60 yaşındaki adamla evlenebilir." -Sibel üresin- Özellikle sitenin muhafazakar tayfasından yorum bekliyorum?




"Ergenliğe giren 12 yaşındaki kız, 60 yaşındaki adamla evlenebilir." -Sibel üresin- Özellikle sitenin muhafazakar tayfasından yorum bekliyorum. Katılıyor musunuz bu kadına?
Güncellemeler
+1 yıl
"Dinen evet ama yasal olarak imkansız" diyen çok zekiler (!), ben bilmiyordum sanki! Dinen kabul gören durumu onaylıyor musunuz, diye sordum. Adam gibi anlayın bir soruyu da!
Güncellemeler
+1 yıl
Normal karşılayanlar bugünü unutmasın. 7. Sınıfa giden kızları 60 yaşındaki dedeyle karşınıza çıkınca şaşırmayın. Anne babalığınızdan utanmayacaksınız değil mi! O yaştaki adamın koynuna karı diye vermeye!
"Ergenliğe giren 12 yaşındaki kız, 60 yaşındaki adamla evlenebilir." -Sibel üresin- Özellikle sitenin muhafazakar tayfasından yorum bekliyorum?
Cevapla