Nurettin Yıldız'ın ''6 yaşındaki çocukla evlenilebilir'' açıklamasına bakış açınız nedir?


https://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/Nureddin-Yildiz--6-yasindaki-cocukla-evlenilebilir-KPtRGUIsC1QF.html

Buradaki videodaki gibi bir açıklaması var; saygı ve adap çerçevesinde tartışacak olursak; sizce bu söylenilenler doğru mudur yoksa din istismarcılarından mıdır o da? Ne düşünüyorsunuz?
Nurettin Yıldız'ın ''6 yaşındaki çocukla evlenilebilir'' açıklamasına bakış açınız nedir?
Cevapla