Üniversitede spor giyinmek nasıl karşılanır?

Spordan kastım eşofman falan değil. Benim üniversitemde kızların çoğu çok süslü gidiyor düğüne gider gibi okulun %85i böyle. Bugünde mesela kot-gömlek içine de t-shirt giymeyi düşünüyorum ama okulda kızlar öyle bir haldeler ki resmen çok spor ve salaş olduğumu düşünüyorum. s Okulunuzda kot ve gömlek giyen kız görseniz ne düşünürdünüz?

Not:Özel üniversitedeyim ama maddi açıdan bir sıkıntım yok çok şükür ona göre değerlendirin
Üniversitede spor giyinmek nasıl karşılanır?
Cevapla