Tanistiginiz nazik ve iyi bir insan oldu mu?

Benim olmamis hic, hem de hic. Herkeste bir bencillik, kabalik, sevgisizlik, kotuluk almis basini gidiyor. Ben oyle degil miyim sanki? Alasiyim.. ama iste. Arasira normal insanlara denk geldigim oldu, iyi birisi diyebilecegim. Ama cok iyi birisi diyebilecegim tek bir kisi bile olmamis su 20 yillik hayatimda. Ama bugun o sansa sahip oldum. kibar, anlayisli, iyi, eglenceli, tatli bir insanla tanistim. Belki umurunuzda bile olmayacak ama benim umurumda ki, cok etkilendim ki sizlerle paylasma geregi duydum. Bugun cok sansliydim baskalarini sansli hissettirmek icin ben de calisacagim. Ama dogustan gelen birsey bazilarindaki sicaklik ve ictenlik. Peki size bu guzel duyguyu hissettiren oldu mu?
Tanistiginiz nazik ve iyi bir insan oldu mu?
Cevapla