AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Sesli olarak söyle şimdi :
((( ? HATA YAPSAM NE KAYBEDEBILIRIM KI?)))
Sen de okulunu bitireceksin ve hayat kuracaksin sevgili falan. Dicem de sen ailenle ayni şehirde mi okuyirsun
tıpkı benim ailem. ben onlardan ve onların görüşlerinden çok farklı bir hayat kurdum kendime. artık takmıyorum. annem başımın tacı ama babamdan ne kadar uzak o kadar iyi. sen de okulu bitirene kadar sık dişini ve orasan kurtulmaya bak...
Gaflet insanı öldürur kalk silkelen kendine gel maneviyata yönel baka hersey cok guzel olacak
Bugunden itibaren onlarin sozlerini daha az duyup bir kac kisiyle samimi olmaya ne dersin? Zararin neresinden donersen kardir :)
Özet geçseydin dostum. Makale yazmışsın resmen böyle soru mu olur.
günün sorusu olacak...
üzgünüm ama senden sıkılmışlar ya da psikolojileri bozuk senin yaptıkların gözüne iyice batıyor. Sana zarar gelmesin diye hayatına engel oluyorlar annelik işte
Sen ilk başta kendine güvenmelisin. ailen seni düşünmeli böyle yaparak seni üzüyorlar. aynı durumu malesef bende yaşıyorum. ailenle konuşmayı dene utangaçlığını kır kurtul şu zincirlerinden
Bende 18 yasindayim benim ailemde ayni bu sekikde davraniyor bana ve bendede özguveninin zerresi yok. Bu yuzden universite tercihlerimi uzak bir yere kullanicam. En son ihtimal artik onlardan uzaklasmak gerekiyor.
Doğru yol din. Kendini dine ada o yolda ilerle. Huzur orada. Mutluluk orada. Gerisini Allah'a bırak sen rahatla.
Psiyatriye git yardım al ama haytta herkese olur bu
Spor yap
Kendini spora ver bu yeterli gücü kazanmani sagliyacak vucuduna acima spor yaparken temponu hafif hafif yükseltip tempoyu artir
Guvendigin, yakin oldugun birine soylesen ailenle konussa? Ama sen yolladigin icin felan degil yani. Bireysel gidip konussa?
cok uzucu bir durum. ailendekilerin pskolojik sorunlari var gibi ve sen de buyudugun ortamdan dolayi boylesin.. senin de farkettigin gibi..
Eskiden bana da öyle yaparlardı ama benim ruhum aykırı 3 kere evden kaçtım şimdiden sonra kimse ziklemiyor bunun kıymetini bil bak.
Gizli olduğun için mesaj atamadım bana bir ulaşırmısın rica etsem...
hakikaten kötü bir durum ama bu nereye kadar devam edecek hayatının mahvolmasına izin vermemelisin bu yüzden bence profesyonel yardım almalısın
dertlerde penis gibidir herkes en büyüğünün kendinde olduğunu sanır!
Oysa ben piyano çalabilen, fransızca öğrenmiş bir sosyal genç olmak isterdim
Senin hayaline... kardeş
Bunlar seni böyle oturtup derde boğmak yerine kamçılasın. Biran önce okulunu en iyi şekilde bitir ve onların boyundurugundan cık.
Yavaş yavaş kır kabuğunu ilk önce aile kendini ispatla şaşırsınlar sonra çevre yap okul arkadaşlarınla sosyal ol korkma sıkılma herkes senden korksun
herşeyin tek sorumlusu tanrı. ona isyan et rahatlarsın ben hep öyle yapıyorum rahatlıyorum.
ne alaka ya irade denen birşey var sana nie irade vermiş git araştır bak sora böle saçma sapan yorum yap kendi yapamadiğin şeylerin sorumlusunu başkalarında başka şeylerde arayan eziğin tekisin bide burada başkasına akıl veriosun
sana ne sen niye maydanoz oluyon? herşeyin tek sorumlusu tanrı o istede herşey daha güzel olurdu ama izlemekle yetiniyor.
Zaten asil imtahan bu sen her kotu olayda allahi sorumlu tutman imtahanin icine etmen demek tabiki hersey iyi olabilirdi ama ne anlami olurdu burada olmamizin insanin problemi oldugu zaman dua etmesi icin zamandir demek isyan degil
Ne kadar imtihan varsa hepsine tek tek sokayım..
Onlardan kurtulman gerekiyor
Ailen olmalari, zararli olmadiklari anlamina gelmiyor... Cok acil bir sekilde postayi koyup basip gideceksin... ben gibi
Abi bana kalırsa kendi hayatın bendede aynı durum vardı kendini savunup biraz olsun karşı gel ama abartmadan en yani 19 yaşındaki bir insan ne yapıyorsa sende onu yap ama sakin vazgecme
ya sen şimdi karşı çık demeyin gücüm yok filan diyosun ama tek yol bu kardeş
Koca bir * çekip kendi yoluna gitmenin vakti gelmiş
Gerçekten birebir aynı durumdayız keşke herşeyi aşıp şu an sana nasıl başardığımı burada yazıyor olabilseydim..
dua et Allaha şükret senden daha kötüleri var onu düşün öz güvenine inan başırırım de
özgüvenini yüksek tut kendine güven her şeyi başarırsın üniversite bile kazanmışsın demek ki sende yetenek var o zaman biraz özgüven lazım
Bidaki sefere özet geç
Açıklayayım kısmından sonrasını okumadım
Ailene karsi gelemzsen kimseye karsi gelemzsn artk. s
ilginç, bu yaşta hemde.
Artik büyüdügünü.. ispatla onlara..
Umarım düzelir herşey keşke elimden bişey gelse...
Vallah okumadım ama kolay gelsin
asfhsdhshf tam lazkızı
psikoloğa gitmeni tavsiye ederim
tavsiyem git çalış kimseye muhtaç olma
Benim bugun ve cogu gun hissettigim..
Zor dur yu m Allah yardımcın olsun.
Herkeze zaman zaman olan şeyler olabiliyor.
Kendine zarar ver gözleri korksun
Çok kisaymış okumadım :)
Geleceğin güzel olucak güven
Aile psikiyatrına gidin bence burada çözüm arama
Arkadaş doğru söylüyor buralarda çözüm ararsan seni çok yanlış yönlendirirler.
Ya çık git o evden kendine hayat kurmaya çalış
Bunu dinleme tecavüz ederlr sana
Alla alla niyeymis o çocuğun söylediklerine bakılırsa tek çıkar yolu bu bence
Hakaret kismi disinda Sen=ben
kelin ilacı olsa başına sürer.
tüm enerjini o an yaptığın işe yoğunlaştırarak
çok uuzn geldi okuyamadm :(
Aşık olman lazım birine.
kendine inan güven Allahdan yardım iste
Kendi kendime meşkale bul.
Namaz kılmaya başla.
dua et bol bol kendine inan
Allaha sığın duat et sabır et kendine güven
Akışına bırak.
Seninle aynı durumdayım be :/
kurtul bence o bulundugun ordamdan
Çikolata ye.
çikolata evet. ama olmazki çocuk burada derdini anlatmış sen çikolata demişsin :D
Dosta ihtiyacın varsa burdayım kardo