Ailemi sevmiyorum, yaşama isteğimi sömürüyorlar. Haksız mıyım?

Benim annem babamı aldattı. Bu yüzden uzun süre çok zor zamanlar geçirdim. Çünkü senelerce kavga ettiler zehir zıkkım ettiler yaşadığım her bir günü. Babam annemi affetti annem yine vazgeçmedi yaptığından.Bu defa babam başka bir ev tutmuş. Sabahın bir vakti bizi uyandırıp hiçbir hazırlık yapmadan "taşınıyoruz" dedi. O şokla toplandık gittik yeni evimize. Sonra orada eşyasız bikaç gün geçirdik babam gözümün önünde ağladı.Sonra annem o taşındığımız evi de buldu kavga çıkardı bizi herkese rezil etti.Babam bize annemle görüşmememizi hatta ona anne demememizi söylüyor gece annemin evine gidiyormuş.Belki evliliğini kurtarmak istedi bilemem.Sonra o kadar affetme ısrarlarıma rağmen annemle yine aynı evde yaşamaya devam ettiler. Annemin dayalı döşeli bir evi daha vardı arada orada kalırdı meğer sevgilisiyle kalıyormuş orada. Adamda evliymiş.Babam basmış bunları.Annem sevgilisinin karısına babamın ağzından tehdit mesajı atmış. Kadın babamı mahkemeye verdi bir sürü olay oldu.Annemin o dayalı döşeli evine gittim birgün evi aradım. bir telefon buldum içindeki mesajları okudum " senin için çocuklarımdan vazgeçtim, hani gidecektik buralardan paralarımı kiminle yiyeceğim ben?" yazmış. Ogün de çok sarsıldım ve annemi asla affedemedim o günden sonra zaten. Boşandılar sonunda dedim "bitti." Ve annemin işyerindeki bu evli adamla olan ilişkisini öğrenip annemi de adamı da sürdüler başka bir şehire. Annem şimdi başka bir şehirde ne yapıyor ne ediyor bilinmez aramaz bile bizi. Ama arada geliyor yanımıza ve bizim evimizde kalıyor babamla birlikte oluyorlar geceleri.Babam telefonla annemle gizlice konuşuyor cinsel içerikli oluyor istemsizce duydum hepsini. Ve gerçekten bizi bir bitki yetiştirir gibi yetiştiriyorlar suyunu ver yetişsin kendi kendine.. Çok mutsuzum..
Ailemi sevmiyorum, yaşama isteğimi sömürüyorlar. Haksız mıyım?
Cevapla