Hayatımdan ailemden hiç memnun değilim. Niye bana herşey yasak?

ben 21 yaşındayım ve hayatımdan ailemden hiç memnun değilim kendimi hapiste gibi hissediyorum :( babam ve abim çok baskıcı bugüne kadar hiç tatile gitmedm götürmediler yaz gelince herkes tatile gidio bense evden çıkmıyorum bıktım artık disko bar nedir bilmem ya sene olmuş 2012 benm bi tane erkek arkim bile yok ben uzaylımıyım neyim niye bana herşey yasak artık bi sevgilim olsada uzaklara gitsem kurtulsam bu evden diyorum offf :((
Hayatımdan ailemden hiç memnun değilim. Niye bana herşey yasak?
Cevapla