Allahin "a" si büyük mü yazilmali?

Allahin a'si büyük mü yazilmali?
Yazilmali diyorsaniz hangi sebebden?

Cok rastladim kücük yazan insanlara cikisani.
Ben ama kücük yazmis olsam dahi inancim saygim ibadetlerim bununla ölcülmez diye düsünüyorum. Yaniliyormuyum?
Allahin "a" si büyük mü yazilmali?
Cevapla