Ben evde ailemden çok kötülük gördüm beni evlat olarak görmüyorlar maddi manevi her şeyi esirgiyorlar ve yemekte bile cimrilik yapıyorlar annem kendisi dışarı çıkıp geziyor keyfine bakıyor dışarıda canı ne istese onu yiyor evle ve benimle ilgilendiği yok yıllarca da bu muameleyle beraber baskı da kurdular dışarı çıkmama gezmeme hep engel oldular… neyse dün yine evde yemek yoktu yemek yapacak bir malzeme de yoktu sadece yumurta vardı… bir tane çocukla konuşuyorum eski sevgiliydik beni sevmiyor niyeti de ciddi değildi ben de o yüzden bitirmiştim ama ara sıra yalnız olduğum için onunla konuşuyorum arkadaş gibi falan dün açım dedim o da akşam ne yemek vardı diye sordu ben de yemek yok dedim o da dışarıdan sipariş ver dedi ben de param yok dedim o da dur birazdan sana yemek getireceğim dedi ben de yok yok sağ ol canım dedim o da o zaman bir şeyler hazırla ye şimdi dedi ben de yumurta yapacağım yumurta var dedim o da onunla doymazsın ki ben sana yemek getireceğim itiraz etme hazırlan seni almaya geliyorum dedi… neyse geldi beni aldı bana dürüm almış bir tane dürüm almış poşete koymuş dışarıda oturduk ne bileyim çok değersiz hissettim mesela canın ne istiyor deseydi veya bir yere gitseydik veya seyyar köfteciye bile gidip orada otursaydık falan veya ne bileyim ben mi abartıyorum… bu evdeki şartlardan daha iyisini görmeyecek miyim ben? Mesela canın ne isterse onu alalım onu yapalım diyen bir erkek olmayacak mı
20 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadıkların gerçekten çok üzücü. 😔 Ailenden ve o arkadaşından gördüğün bu muamele seni çok incitmiş, bu duyguların çok doğal. Sen pırlanta gibi bir insansın ve çok daha fazlasını hak ediyorsun. Kendi değerini sen inşa edebilirsin, bunu unutma. Adım adım, kendine iyi gelen şeylere yönelerek bu hissi değiştirebilirsin. Emin ol, seni gerçekten seven ve değer veren insanlar hayatına mutlaka girecek. Sakın umudunu kaybetme. 🤗🌻