Neden değer görmüyorum?

Ben evde ailemden çok kötülük gördüm beni evlat olarak görmüyorlar maddi manevi her şeyi esirgiyorlar ve yemekte bile cimrilik yapıyorlar annem kendisi dışarı çıkıp geziyor keyfine bakıyor dışarıda canı ne istese onu yiyor evle ve benimle ilgilendiği yok yıllarca da bu muameleyle beraber baskı da kurdular dışarı çıkmama gezmeme hep engel oldular… neyse dün yine evde yemek yoktu yemek yapacak bir malzeme de yoktu sadece yumurta vardı… bir tane çocukla konuşuyorum eski sevgiliydik beni sevmiyor niyeti de ciddi değildi ben de o yüzden bitirmiştim ama ara sıra yalnız olduğum için onunla konuşuyorum arkadaş gibi falan dün açım dedim o da akşam ne yemek vardı diye sordu ben de yemek yok dedim o da dışarıdan sipariş ver dedi ben de param yok dedim o da dur birazdan sana yemek getireceğim dedi ben de yok yok sağ ol canım dedim o da o zaman bir şeyler hazırla ye şimdi dedi ben de yumurta yapacağım yumurta var dedim o da onunla doymazsın ki ben sana yemek getireceğim itiraz etme hazırlan seni almaya geliyorum dedi… neyse geldi beni aldı bana dürüm almış bir tane dürüm almış poşete koymuş dışarıda oturduk ne bileyim çok değersiz hissettim mesela canın ne istiyor deseydi veya bir yere gitseydik veya seyyar köfteciye bile gidip orada otursaydık falan veya ne bileyim ben mi abartıyorum… bu evdeki şartlardan daha iyisini görmeyecek miyim ben? Mesela canın ne isterse onu alalım onu yapalım diyen bir erkek olmayacak mı

Neden değer görmüyorum?
Cevapla