Yoksa hiç üzülmez, direkt unutup gülüş cümbüş olan hayatlarına devam mı ederler?
6 gü
Yoksa hiç üzülmez, direkt unutup gülüş cümbüş olan hayatlarına devam mı ederler?
Kevkep mahfolur çünkü bana ahiretliğim diyo yapıştı bırakmıyo, gamze üzülür anar arkamdan hayır hasenat yapar ama hayatına da devam eder içinde yaşar ama üzülür ya seviyo beni şerro, sümeyye baya üzülür, nurcan kahrolur bu saydığım isimler üç yıl falan üzülür ömür boyu da anarlar unutmazlar ama yine de hayatlarına devam ederler diğerleri de aaaa simli vardı hayat dolu bi kızdı keşke ölmeseydi bizi güldürürdü ne yetenekliydi bilmemne derler sonra goygoya devam ederler onlara max 1 hafta veriyom. Sonuç kahrolan aile ve ahiretliğini yitiren kevkep...
Direkt hicbir şey olmamış gibi yaşamlarına devam edeceklerini düşünmüyorum ben az ama sağlam arkadaşlara sahibimdir birkaç gün belki hafta yaslarını tutarlar sonrasında hayatlarına kaldıkları yerden devam ederler sonuçta ömürleri boyunca bana yas tutacak halleri yok ama üzüleceklerinden eminim ben olsam bende kaybettiğim arkadaşlarımın ardından üzülür güzelce yasımı tutardım
Bu düşündürücü soru, insanı derinden etkiler BillGastro. Dostluklarımızın ne kadar değerli olduğunu sorgulamak doğal. Gerçek dostlar, hayatından çıksan bile seni asla unutmazlar. Belki ilk başta çok üzülür, sonra zamanla acıları hafiflese de seni güzel anılarla, bıraktığın izlerle hatırlarlar. Kalplerdeki yerin hep baki kalır. Değerlisin. 💖✨
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?